Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@04:28:23 GMT

علت مرگ پلنگ ایرانی در روستای زوم چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۵۹۶۸

صراط:

یک قلاده پلنگ ایرانی در ماه گذشته در روستای زوم از توابع شهرستان سروآباد تلف شد که لاشه آن برای بررسی‌های بیشتر و مشخص شدن علت مرگ به مرکز سنندج انتقال یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لاشه این قلاده پلنگ ماده که در نزدیکی‌های این روستا مشاهده شده بود، به منظور بررسی‌های لازم انتقال یافت.

پس از کالبدشکافی و انجام آزمایشات لازم، با توجه به مشخص نشدن علت مرگ نمونه‌های مورد نیاز به تهران انتقال یافت که پس از دریافت نتیجه آزمایشات علت مرگ این قلاده پلنگ ایرانی ابتلا به بیماری «هاری» اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلنگ ایرانی مرگ بیماری هاری صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قیمت مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران در جدیدترین ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت «2 میلیون یورو» کاهش یافت.مهدی طارمی پیش از این با ارزش 12 میلیون یورویی گران ترین فوتبالیست ایران به شمار می رفت. یعنی بیش از 140 میلیارد تومان ارزش ستاره ایرانی کاهش یافته است. به نقل از فارس پورتو بعد از تصمیم طارمی در زمستان مبنی بر سفر به ایتالیا برای حضور در تست های پزشکی این بازیکن ایرانی را در لیست سیاه تیمش قرار داد.طارمی در 3 ماه گذشته بیش از 90 درصد بازی ها از لیست خارج شد یا نیمکت نشین بود تا از مهره کلیدی اژدها به یک بازیکن خارج از ترکیب تبدیل شود.هرچند طارمی با مخالفت مدیریت باشگاه پورتو و فشار هواداران سفر خود را در زمستان به ایتالیا لغو کرد ولی انتقال ستاره ایرانی در تابستان به صورت رایگان به نراتزوری تقریبا قطعی است.طارمی هفته گذشته بعد از 4 ماه گل نزدن در لیگ پرتغال به دلیل خروج از ترکیب دوباره گلزنی کرد که در زیر می توانید تماشا کنید.

سایت ترانسفر مارکت گزارش می دهد که طارمی به دلیل «نیمکت نشینی های مدام و خروج از ترکیب پورتو» با افت 2 میلیون یورویی مواجه شده است.بر اساس گزارش این رسانه آماری، ارزش طارمی در سال 2022 تا 20 میلیون یورو افزایش یافت اما در در طی یک سال اخیر قیمت ستاره ایرانی با کاهش 10 میلیون یورویی یعنی به نصف رسیده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895821

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ نر در منطقه حفاظت‌شده دربند مشکول (فیلم)
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • استفاده از توان دانش‌بنیان‌های ایرانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • احداث مگاپروژه سد و نیروگاه در سریلانکا بدست مهندسان ایرانی
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ