Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین اردوی تدارکاتی تیم فوتسال زیر 20 سال دختران دقایقی پیش به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آخرین اردوی تدارکاتی تیم فوتسال زیر 20 سال دختران دقایقی پیش در مرکز ملی فوتبال به پایان رسید تا شاگردان نیلوفر اردلان عازم تاجیکستان شوند و در تورنمنت کافا تاجیکستان به رقابت با حریفان آسیایی خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوان ایران در این رقابت ها با تیم های ملی فوتسال جوانان ازبکستان، ترکمنستان، افغانستان، ترکمنستان و تاجیکستان دیدار می کنند. بازی ها به صورت دوره ای در یک گروه 6 تیمی برگزار می شود و تیم ایران در اولین مسابقه برابر میزبان (تاجیکستان) قرار می گیرد.

برنامه بازی های تیم فوتسال زیر 20 سال بانوان ایران در رقابت های کافا به این شرح است:
 
جمعه 4 بهمن
 
ایران – تاجیکستان
 
شنبه 5 بهمن
 
ایران – افغانستان
 
یکشنبه 6 بهمن
 
ترکمنستان – ایران
 
سه شنبه 8 بهمن
 
ازبکستان – ایران
 
چهارشنبه 9  بهمن
 
ایران - قرقیزستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افغانستان تیم های ملی رقابت فوتسال قرقیزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در ادامه حضور تیم دانش آموزی ریاضی خراسان شمالی در کشور ترکمنستان با هدف رقابت در مسابقات بین المللی آرکاداغ، از صبح امروز هشتم فروردین، اعضای ۱۳ تیم شرکت کننده با حضور در محل رسمی برپایی این پیکار علمی و مهارتی، رقابت خود را آغاز کردند.
همچنین با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، گروه اعزامی از خراسان شمالی به این کشور، عصر دیروز (۷ فروردین) در حمایت از ملی پوشان فوتبال کشورمان در ورزشگاه شهر عشق‌آباد حضور یافتند و تیم ملی ایران را در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ترکمنستان حمایت و تشویق کردند. این دیدار با تک گل مهدی قائدی به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال افغانستان به مقام سوم دست یافت
  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش
  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش/ شمسایی نگران دفاع باشد
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • فوتسالیست جاجرمی به همراه تیم ملی به تورنمنت ویتنام اعزام شدند
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • دختران بابلی در تیم ملی فوتبال جوانان
  • قایدی بهرین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد