Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تا اوایل سال ۱۴۰۰ عبور از باند غربی منطقه ۲ آزادراه تهران_شمال بر قرار می‌شود. تاریخ انتشار: 12:49 - 01 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۸۹۷۴

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید پرویز فتاح امروز در حاشیه بازدید از منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا سال ۹۳ منطقه یک حدود ۱۷درصد رشد داشت، اما دولت به تعهدات خود عمل کرد و این پروژه از پیشرفت مناسبی برخوردار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: در منطقه یک حدود ۵ هزار نفر مشغول به کار هستند و ۱۷ پیمانکار به کار گرفته شده است.


رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به مزایای اقتصادی و گردشگری تکمیل آزادراه تهران ـ شمال گفت: صد درصد ابنیه در منطقه یک به پایان رسیده، خط‌کشی و نورپردازی در حال تکمیل است و هر زمان که دولت تصمیم بگیرد ما آماده افتتاح هستیم.

فتاح افزود: ۵۰ درصد منطقه ۲ آزادراه نیز تا اوایل سال ۱۴۰۰ افتتاح و عبور از باند غربی منطقه ۲ برقرار می‌شود، همچنین از جاده چالوس هم یاری گرفته می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه از امروز پیمانکاران منطقه یک به منطقه ۲ وارد می‌شوند، گفت: بنیاد ۵۰ درصد سرمایه‌گذاری در آزادراه را برعهده دارد و دولت هم به تعهدات خود عمل کرده است.

وی تصریح کرد: بخشی از سرمایه‌گذاری بنیاد در این آزادراه از محل عوارض برمی‌گردد که هر میزان درآمد از این محل حاصل شود به مناطق محروم اختصاص می‌یابد.

فتاح با بیان اینکه برای تکمیل ۵۰ درصد منطقه ۲ آزادراه تهران ـ شمال ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: بنیاد ۵۰ درصد تامین مالی این پروژه را بر عهده دارد و برای تهیه سیمان، فولاد و سایر مصالح مورد نیاز از تولیدات بنیاد استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: هزینه ۱۰ هزار میلیارد تومانی قطعه یک آزادراه تهران ـ شمال /کاهش ۱.۵ ساعتی مسیر

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزادراه تهران ـ شمال اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است

رییس پلیس راه البرز از یک طرفه شدن آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس به سمت مازندران به دلیل بار ترافیکی سنگین خبر داد.

سرهنگ "پیمان کرمی" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : یک طرفه شدن مسیر از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

وی افزود: اکنون ترافیک در آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل ۱۸ تا انتهای تونل البرز سنگین است.

کرمی گفت: تردد از کرج تا شهرستانک به صورت ۲ طرفه درحال انجام است و از مسیر بعد از آن یک طرفه شده است.

وی گفت: مسافران قبل از سفر ازوضعیت راه ها مطلع شوند .

کرمی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی در جاده های استان البرز مستقر شده اند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین
  • تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال
  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال