Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آیین محوری دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها که در دبستان شاهد پسران شهرستان بیرجند با حضور مسوولان برگزار شد رییس سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ جایگاه جمع‌آوری کمک به سیلزدگان در ۱۲ منطقه آموزشی استان به مدت یک هفته ساماندهی شده است.

محمدرضا با اطمینان با بیان اینکه اولین سیل مهربانی همکلاسی‌ها اوایل سال جاری در جریان سیل استان گلستان برگزار شد افزود: در این آیین دبیران، اولیا و دانش آموزان ۱۵۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خراسان جنوبی در اولین سیل مهربانی همکلاسی‌ها معین استان گلستان بود که کمک‌های نقدی و غیر نقدی جامعه هدف در کمترین زمان ممکن به این استان ارسال شد.

با اطمینان اظهار داشت: قبل از اولین سیل مهربانی هم ۵۰ هزار پاکت با همکاری جمعیت هلال احمر بین دانش‌آموزان توزیع شد اما در دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها به جز مدارسی که برنامه‌ها به صورت نمادین برگزار می‌شود نظری به توزیع پاکت نخواهد بود.

وی با بیان اینکه جامعه هدف می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به جایگاه‌های تعبیه شده در مدارس تحویل دهند، تصریح کرد: امیدواریم سیل مهربانی همکلاسی‌ها آلام تعداد زیادی از دانش‌آموزان استان سیستان بلوچستان را تسکین دهد.

رییس سازمان دانش آموزی افزایش مهارت‌های اجتماعی، نوع دوستی، مهارت اجتماعی، همدلی، کمک به دیگران و آشنایی دانش آموزان به بحث انفاق و ایثار را از مهمترین اهداف این آیین بیان کرد.

اکنون ۱۷۵ هزار دانش‌آموز در خراسان جنوبی تحصیل می‌کنند.

برچسب‌ها سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی مناطق سیل زده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی مناطق سیل زده سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی از برگزاری ۳۸۵ اردوی جهادی در استان در ماه رمضان و نوروز امسال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی هنری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان امسال 385 اردوی جهادی در استان برگزار شد و 3 هزار و 933 جهادگر به مردم خدمات‌رسانی کردند. از این تعداد 2 هزار و 120 نفر برادر و یک‌هزار و 813 نفر خواهر بودند. 25 هزار و 449 نفر در استان از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند و جهادگران در 130 نقطه روستایی و 45 نقطه شهری استان خدمت‌رسانی کردند.

وی، ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از 73 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طی سال‌های گذشته در خراسان‌ جنوبی با مشارکت مردم طرح‌های مختلفی را در حوزه اقتصاد مقاومتی دنبال کردیم و با توجه به شعار سال جدید ان‌شاءالله در ابتدای سال طرح جامع اقتصاد به توان مردم را رونمایی خواهیم کرد. 

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی با بیان این‌که طرح جامع اقتصاد به توان مردم مبتنی بر عمل طراحی شده، افزود: تجربیاتی که طی سنوات گذشته در امر مردمی‌سازی در استان، کار میدانی و مطالعاتی آن انجام شده و براساس نتایج به دست آمده، آماده شده است. با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت در بحث نقش مشارکت مردم باید گفت در خراسان‌ جنوبی مردم همیشه آمادگی حضور در مناطق مختلف را داشتند.

وی گفت: امر مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نخواهد رسید و مطمئناً نیاز به این دارد که نیازهای هر منطقه بر اساس بوم منطقه برای نحوه مشارکت مردم در حوزه اقتصاد تعریف شود. طرح جامع اقتصاد به توان مردم در قالب زنجیره ارزش است و نقش مردم را در حلقه‌های مختلف این زنجیره از تأمین، تولید، توزیع، تبدیل و تجارت بیان کرده و برای هر موضوعی نحوه مشارکت مردم در طرح تعریف شده است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • تکلیف دومین «عروسک‌خونه» در برج میلاد روشن می‌شود
  • نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه» اعلام شد
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد