Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@22:23:14 GMT

کاهش ۱۹ درصدی مصرف گاز در ۹ ماهه امسال

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۶۱۸۶

کاهش ۱۹ درصدی مصرف گاز در ۹ ماهه امسال

عبدالله فیاض از کاهش ۱۹ درصدی مصرف گاز در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: امسال میزان مصرف گاز طبیعی ۲۴۴ میلیون مترمکعب بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل شرکت ملی گاز استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص آخرین وضعیت مصرف گاز طبیعی در همدان اظهار کرد: در طول آذرماه امسال میزان مصرف گاز طبیعی برای مشترکین شرکت گاز استان همدان ۲۴۴ میلیون مترمکعب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان مصرف گاز طبیعی در استان از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد کاهش داشته است.

فیاض با اشاره به اینکه مجموع مشترکین شرکت گاز در استان تا پایان آذرماه امسال ۶۱۷ هزار و ۲۰۴ مشترک بوده است، ادامه داد:  هم‌اکنون در بخش مصرف خانگی شرکت گاز استان بیش از ۵۷۲ هزار مشترک دارد.

وی یادآور شد: در بخش تجاری و عمومی ۴۱ هزار و ۵۷۵ و در بخش صنعتی، عمده و کشاورزی نیز ۲ هزار و ۹۰۰ مشترک از شرکت گاز خدمات دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز استان همدان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز هیچگونه قطعی گاز به دلیل افت فشار گاز رخ نداده است.

فیاض با تاکید بر استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و متناسب با محیط و با راندمان انرژی بالا تصریح کرد: تنظیم دمای معتدل بر روی ۱۸ تا ۲۰ درجه سانتیگراد، نصب دماسنج در محیط از عواملی برای صرفه‌جویی در مصرف گاز است.

وی در خصوص رعایت برخی نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی افزود: طول شیلنگ‌های گاز نباید حداکثر از یک و نیم متر بیشتر و در معرض حرارت اجاق گاز و سایر وسایل گاز سوز قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت هواپیما در این منطقه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد گفت: همزمان با ورود به سال نو و افزایش سفرهای نوروزی، از تاریخ ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، بیش از ۲۲۰ هزار لیتر سوخت هواپیما در فرودگاه «شهید باکری ارومیه» مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (۱۴۰۲)، ۳۴ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه این مقدار سوخت میان ۶۲ پرواز توزیع شده است، افزود: با توجه به حضور و ورود گسترده مسافران نوروزی به این شهرستان، سوخت‌رسانی و خدمات‌دهی در این منطقه حساسیت بالایی دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اظهار کرد: کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با بازدیدهای دوره‌ای و بررسی نحوه عملکرد سوخت‌رسانی مجاری عرضه سوخت، بر همه جایگاه‌های سوخت سطح منطقه نظارت می‌کنند.

مجرد یادآور شد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان آذربایجان غربی و همسایگی با سه کشور، سوخت‌رسانی به ناوگان هوایی از وظایف بسیار مهم و راهبردی شرکت به‌شمار می‌رود و باید با دقت و نظارتی جدی انجام شود.

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب‌های زیرزمینی در افق ۱۴۲۰
  • این گیاه یک جایگزین سالم برای قند مصنوعی
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • کاهش تورم نقطه به نقطه تولیدکننده در اسفند ۱۴۰۲به ۲۴.۵ درصد
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • ریزش شدید داوطلبان کنکور؛ سال‌به‌سال خلوت‌تر از پارسال!
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • کاهش ۱۵ درصدی داوطلبان حاضر در کنکور ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • کنکور؛ سال‌به‌سال خلوت‌تر از پارسال!