Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@07:29:50 GMT

انجمن حمایت از بیماران ام‌اس در آستارا تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۶۲۵۲

انجمن حمایت از بیماران ام‌اس در آستارا تشکیل شد

فرماندار آستارا روز سه شنبه در دیدار با اعضای این انجمن در فرمانداری گفت: مکانی برای دفتر انجمن حمایت از بیماران ام اس در بیمارستان قدیمی آستارا منظور شده است و خیران در حمایت از بیماران همکاری کنند.

حسن رستم زاد اظهار کرد: اعضای انجمن در قالب برنامه های فرهنگی و هنری نظیر نمایشگاه های نقاشی و عکس، امید به زندگی را در دل بیماران ام اس تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شناسایی بیماران خاص، با تلاش شبکه بهداشت و درمان و سازمان های مردم نهاد ضروری است و تعداد سمن های تخصصی این حوزه باید افزایش یابد.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران ام اس آستارا هم گفت: مسئولان و خیران باید این بیماران و مشکلات آنها را باور کنند و اغلب این بیماران به دلیل نبود امکانات و دشواری تامین داروهای مورد نیاز، فشارهای روحی و روانی را متحمل می شوند.

مریم لطفی با تقدیر از حمایت های فرماندار آستارا اظهار کرد: حدود ۶۰ بیمار ام اس در این شهرستان شناسایی شده است و انجمن حمایت از آنها تا حد توان برای تامین هزینه دارو، درمان و مخارج جانبی بیماران تلاش خواهد کرد.

ام اس بیماری خودایمنی است و مشکلات بینایی، بی تعادلی، گوارشی، تغییرات ناگهانی دمای بدن، سوزن سوزن شدن و خواب رفتن انگشتان، ضعف عضلانی، خستگی مفرط و گرفتگی عضلات از علائم آن است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۱۰ سازمان مردم نهاد در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا فرمانداری آستارا حمایت از بیماران خاص بیماری ام اس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا فرمانداری آستارا حمایت از بیماران خاص بیماری ام اس آستارا فرمانداری آستارا حمایت از بیماران خاص بیماری ام اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان خیران فریدنی برای آزادی زندانیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره زندان شهرستان فریدن گفت: با کمک ۲۸ میلیارد ریالی خیران این شهرستان، انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه استان در سال گذشته زمینه آزادی ۴۲ زندانی جرائم غیرعمد فراهم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدتقی حسنی، ۱۷ زندانی محکوم مالی جرائم غیرعمد در زندان فریدن چشم انتظار کمک خیران برای آزادی دانست و گفت:مجموع بدهی این افراد ۲۵ میلیارد ریال است که در صورت کمک خیران آزاد خواهند شد.
محمدجواد کوهستانی رئیس دادگستری و انجمن حمایت از زندانیان فریدن نیز درباره دیگر حمایت‌های انجمن از زندانیان گفت: در طول سال ۷۰ بسته حمایتی هر کدام به ارزش ۱۸ میلیون ریال به خانواده زندانیان این شهرستان اهدا شده است.

دیگر خبرها

  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • تشکیل انجمن خیرین میراث فرهنگی در استان‌ها
  • برگزاری انتخابات حمایت از حقوق مصرف کنندگان
  • تشکیل انجمن خیران میراث‌فرهنگی در استان اردبیل
  • جشن گلریزان خیران فریدنی برای آزادی زندانیان