Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز (سه شنبه ۱ بهمن) آسمان استان ابری و مه آلود توام با هوای سرد بوده و تنها در برخی از مناطق کوهستانی (بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان) بارش خفیف و پراکنده برف احتمال می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: امشب و صبح فردا یخبندان و هوای بسیار سرد در استان حاکم خواهد شد بطوریکه دمای هوا در مناطق مرکزی و جنوبی استان ۱۰ تا ۱۵ درجه سلسیوس زیر صفر هم افت خواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۳ بهمن) شرایط جوی در سطح استان پایدار بوده و به دلیل حاکمیت کم فشار سطح زمین در منطقه، آسمان غالب مناطق استان صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود و دمای هوا نیز در اواسط روز چند درجه‌ای افزایش می‌یابد.

محمدی تصریح کرد: ضمناً در روز پنجشنبه وزش باد‌های جنوبی - غربی پدیده غالب بوده و در اغلب مناطق استان سرعت وزش باد تند تا شدید انتظار می‌رود.

او گفت: در روز جمعه با شمالی شدن جریانات جوی و نفوذ هوای سرد از عرض‌های شمالی، آسمان استان ابری و مه آلود شده و ضمن کاهش محسوس دمای هوا بارش برف و باران در مناطق مرکزی و جنوبی استان را فرا می‌گیرد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: سامانه بارشی ظهر شنبه هفته آینده از استان خارج شده، اما روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آتی هوا بسیار سرد خواهد بود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی وضعیت آب و هوا کاهش دمای هوا سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از فردا وزش بادها در مناطق جنوب، غرب، مرکز و شمال استان خوزستان در برخی ساعات متوسط خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود. در این ایام استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.

سبزه زاری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بستان با ۳۵.۸ و دزپارت با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۴.۷ و کمینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6088142

دیگر خبرها

  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود