Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر سه شنبه در هفتمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از تشدید عملیات پیشگیری و بازرسی از واحدهای عرضه پوشاک قاچاق در بازار تهران تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت: مبارزه با عرضه پوشاک قاچاق باید در صدر اولویت‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی افزود: گزارشات ارائه شده در خصوص پایش و شناسه دار کردن انبارهای استان تهران حاکی از تحرک خوب در این بخش است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم لذا باید تمام تلاش‌ها در جهت شناسه دار کردن انبارها باشد.

استاندار تهران در ادامه به مبارزه جدی و توجه ویژه به پوشاک قاچاق اشاره کرد و عنوان داشت: با توجه به ایام پایانی سال و تقاضای مردم برای خرید این کالاها باید بازرسی‌های ستاد از واحدهای عرضه برندهای پوشاک قاچاق در بازارهای تهران تشدید شود تا گام مؤثری در این راستا برداشته شود.

وی بیان داشت: مبارزه همه جانبه با عرضه پوشاک، که کشور در تولید این کالا مزیت نسبی دارد موجب امید و دلگرمی تولیدکنندگان این کالا است و از همه مردم نیز باید بخواهیم نسبت به این موضوع حساس بوده و به رونق تولید ملی توجه بیشتری داشته باشند.

محسنی بندپی در خصوص برخی اختلافات بین گمرک و تعزیرات در خصوص ورود کالاهای قاچاق به استان تهران نیز اظهار داشت: در این رابطه کمیته حقوقی ستاد باید اظهار نظر کند.

کد خبر 4831502

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران مبارزه با قاچاق کالا انوشیروان محسنی بندپی بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان شهرکرد سردار سلیمانی بوشهر ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد

محمد جمالعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته با ۱۰۷۹ مورد بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی شهرستان محلات توسط اداره صمت این شهرستان، ۱۱۱ پرونده به ارزش حدود ۲۴۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شده است.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۳۰۰۰ واحد صنفی در محلات، گفت: سال گذشته با انجام ۱۴۶۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۱۶۶ پرونده به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات شهرستان محلات ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات افزود: سال گذشته ۶۰ گزارش توسط ستاد خبری اداره صمت محلات دریافت و ۸۶ گشت مشترک توسط ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی انجام شد که طی این گشت‌ها ۳۷۱ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند.

جمالعباسی گفت: همچنین پارسال از مجموع ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۲۷۷ پرونده با ارزش بیش از ۷۵۰ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.

وی گفت: در حوزه قاچاق کالا نیز ۱۱۰ مورد بازرسی مشترک و مستقل با محوریت دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی توسط اداره صمت محلات انجام شد.

کد خبر 6088532

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟