Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، جواد نکونام در گفت‌و‌گو با رادیو تهران در خصوص آخرین وضعیت فولاد خوزستان اظهار داشت: با توجه به نیازهایی که داشتیم، بازیکنان مد نظرمان را جذب کردیم، اگر چه در نیم فصل دوم جذب بازیکن خیلی سخت است ولی سعی کردیم با برخی بازیکنان به توافق برسیم و فکر می‌کنم تا حدودی موفق عمل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین از آذری و شخص محمدی تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند تا شرایط فولاد را بهتر کنیم و زحمات مردمی که حامی تیم هستند جبران کنیم.

 

وی در خصوص جذب پاتوسی و پیوستن وی به فولاد گفت: با توجه به کیفیتی که او از خودش در لیگ ایران نشان داد و در آن پست به دنبال جذب بازیکن بودیم تصمیم گرفتیم پاتوسی را به خدمت بگیریم و با باشگاهی که تحت قرارداد بود صحبت کردیم و این بازیکن را به خدمت گرفتیم. امیدوارم پاتوسی دوباره ثابت کند بازیکن با کیفیتی است و نشان دهد بی دلیل نبود که همه تیم‌ها به دنبال او بودند.

 

سرمربی فولاد در خصوص زمان برگزاری دیدار فولاد و استقلال گفت: ما امسال کلا تحت فشار بودیم، مثلا جمعه با نفت مسجد سلیمان و دوشنبه بعد با پرسپولیس در فاصله چند روزبازی کردیم. در نیم فصل دوم قطعا برنامه به همین شکل است که امیدوارم با توجه به حضور برخی تیم‌ها در آسیا آنها ضربه نخوردند. بازیکنان ما مثل بازیکنان لیگ انگلیس نیستند که بتوانند هر ۳ روز یکبار بازی کنند.

 

وی ادامه داد: امیدوارم بازی ها به شکلی پیش برود که پایان خوبی داشته باشد. در مورد بازی با استقلال هم چیزی به ما نگفته اند و اگر قرار باشد فردا هم بازی کنیم این کار را انجام می‌دهیم. آن زمان ۳ بازیکن ما در تیم امید بودند و ۲ خارجی ما در تعطیلات کریسمس بودند و به همین دلیل مخالف بازی با استقلال بودم. اگر بازیکنان تیم امید ما را همان موقع به ایران برمی‌گرداندند ما همان زمان با استقلال بازی می‌کردیم.

 

برخی بازیکنان روند کارمان را کند می کنند!
نکونام در خصوص اینکه قبلا مدعی شده بود برخی بازیکنان روند کاری این تیم را مختل می‌کنند گفت: تیم ما در نیم فصل اول هم یکدست بود، بعضا در بعضی بازی‌ها ۱۳ بازیکن داشتیم ولی خوب بودیم، تمام خوب بودن تیم ما این دلیل را داشت که یکدست بودیم و از کنار هم بودن در حوزه فوتبال لذت می‌بریم. ما گروهی هستیم که با هم راهی را طی می‌کنیم و هر بازیکنی یا حتی عضوی از کادر می‌تواند راهش را انتخاب و یا حتی جدا کند ولی ما راهمان را برای موفقیت ادامه می‌دهیم.

 

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص مشکلات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و کنار رفتن احتمالی باشگاه‌ها از این مسابقات گفت: ما در باشگاه‌های آسیا حضور نداریم که من در مورد فولاد نظر بدهم ولی از نظر فوتبالی باید بدانیم تمام مربیان و بازیکنان زحمت می‌کشند که در آسیا و مسابقات بین المللی خودشان را نشان بدهند. اگر قرار باشد فوتبال ما فقط داخلی باشد قطعا انگیزه از بین می‌رود. از طرف دیگر نباید همه خواسته‌های AFC و فیفا را قبول کنیم. اگر یادتان باشد در جام ملت‌های آسیا اتفاقاتی افتاد که مشخص شد قدرتی نداشتیم که حقمان را بگیریم. تا زمانی که فردی نداشته باشیم که حق ما را بگیرد همین شرایط خواهد بود و دیدید که در همین چند روز گذشته راحت تصمیم گرفتند ما میزبانی نکنیم و امروز و فردا هم این کار را عملی می‌کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: لابی کشورهای عربی مثل عربستان، قطر، امارات و حتی کویت زیاد است و دیدید که همین لابی‌ها باعث شده تا بازی پلی آف را مقابل استقلال را در کشور بی طرف برگزار کنند. این ها همه به گذشته بر می‌گردد، ما همه چیزمان را از دست می‌دهیم.این اتفاقات در فوتبال ما می‌افتد ولی ما درس نمی‌گیریم و وقتی چیزی را از دست می‌دهیم تازه به یاد این می‌افتیم که چه فرصت‌هایی را از دست دادیم.


به تیم دیگری جز فولاد فکر نمی کنم!
مجری این برنامه خطاب به نکونام گفت: علی دایی سرمربی تیم ملی شد که نکونام پاسخ داد: من این خبر را از زبان شما شنیدم چون در محل تمرین هستم و اخبار را پیگیری نکرده بودم. به علی دایی تبریک می‌گویم و امیدوارم در عرصه مربیگری هم به تیم ملی خدمت کند. برای دایی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم شرایط خوبی در جام جهانی و در راه این مسابقات داشته باشیم. آرزوی من موفقیت تیم ملی ایران است و از اینکه هر روز پرچم کشورم بالاتر برود خوشحال‌تر می‌شوم. امیدوارم دایی بتواند به فوتبال ایران و تیم ملی کمک کند.

 

وی در خصوص اینکه آیا جایگاه فولاد بالاتر از کسب سهمیه است گفت: اگر جمع بندی ساده‌ای انجام بدهیم کار خیلی سخت است، من از روز اولی که به فولاد آمدم گفتم قول می‌دهیم هر روز تلاش ما بیشتر شود و عملکرد خوبی داشته باشیم. نمی‌خواهم آخر فصل بگویم ای کاش این کار را انجام می‌دادیم به همین دلیل قولی ندادم، مطمئنا هیچ مربی در فوتبال قول نمی‌دهد چون فوتبال قانون نانوشته زیاد دارد و اگر قرار باشد قانون‌ها را بخوانید می‌شود تمام اتفاقات آینده را پیش بینی کرد.

سرمربی فولاد گفت: تمام تمرکزم روی فولاد است، امسال یکی دو پیشنهاد داشتم ولی همه فکرم روی فولاد است و اصلا به تیم دیگری فکر نمی‌کنم. همانطور که سال گذشته برای نساجی تلاش کردم و تمرکزم روی این تیم بود الان هم تلاش می‌کنم فولاد به موفقیت برسد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پاتوسی استقلال جواد نکونام فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و هنگ کنگ در چهارمین دیدار خود در گروه E رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا امروز از ساعت ۱۸ به میزبانی ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر صفر ازبکستان به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا «الدور شومورودوف» در دقیقه ۲۰ نخستین گل ازبکستان را به ثمر رساند تا این تیم با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم هم «خوژیمات ارکینوف» موفق شد در دقیقه ۶۳ از روی پاس گل «جلال الدین ماشاریپوف» بازیکن تیم فوتبال استقلال دروازه هنگ کنگ را باز کند و در دقیقه ۷۰ هم «اوستون اورونوف» بازیکن تیم پرسپولیس موفق شد سومین گل ازبکستان را هم به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با ۳ بر صفر به سود ازبکستان به پایان برسد.

ازبکستان با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و هنگ کنگ هم همچنان یک امتیازی است.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفته‌اند.

کد خبر 6063127

دیگر خبرها

  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • اتفاقات بی‌سابقه در باشگاه استقلال/ بیانیه نکونام علیه مدیریت باشگاه و سوالات بی‌جواب!
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید