Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@12:36:03 GMT

مردم بهانه دست دشمنان ندهند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۶۴۶۲

مردم بهانه دست دشمنان ندهند

گروه اجتماعی- امام جمعه اهل سنت زاهدان با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست تا از هرگونه تجمع در مقابل صدا و سیمای زاهدان خودداری کرده و بهانه دست دشمنان ندهند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، در پی انتشار فراخوانی در فضای مجازی مبنی بر تجمع مقابل صداوسیمای مرکز استان در اعتراض به قطع سخنان مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی از برنامه زنده شبکه «هامون»، در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که با حضور رئیس‌جمهور در چابهار برگزار شد، دفتر امام‌جمعه اهل سنت زاهدان با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست احساسات خود را کنترل و از هرگونه تجمع خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: «اخیرا برخی افراد ناشناس در فضای مجازی از مردم خواسته‌اند تا در اعتراض به قطع سخنان شیخ‌‌الاسلام مولانا عبدالحمید در برنامه زنده شبکه «هامون»، در مقابل صداوسیمای مرکز سیستان‌وبلوچستان تجمع کنند.

از مردم عزیز درخواست می‌شود احساسات خود را کنترل کرده و از هرگونه تجمع خودداری کنند تا بهانه‌ای به‌دست دشمنان نیفتد و موضوع را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری کنند.».

به گزارش ایکنا نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان روز شنبه ۲۸ دی با حضور رییس جمهوری و شماری از وزیران در پایگاه دهم شکاری کنارک برگزار شد؛ در زمان سخنرانی مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان، پخش زنده تلویزیونی قطع شد که مدیران شبکه هامون علت آن را «نقص فنی در پخش زنده تلویزیونی» اعلام کرده‌اند.

گفتنی است که ارتباط زنده شبکه هامون در چندین نوبت در هنگام صحبت‌های وزیر نیرو و وزیر بهداشت نیز قطع اما پس از دقایقی دوباره این ارتباط برقرار شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن مولوی عبدالحمید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی آرسنال و چلسی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و چلسی امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز آرسنال و چلسی

لیگ برتر انگلیس (آرسنال - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 747120

دیگر خبرها

  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • جنجال فراخوان ایتایی تجمع خیابانی برای حجاب | حجاب محور اختلاف نظر شده است؟
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ بهانه جدید کلاهبرداران سایبری
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان