Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان با ارسال نامه‌ای جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ایران شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پی ارسال نامه روز گذشته دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره میزبانی تیم های ایرانی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته جلسه ای با  حضور مسولان فدراسیون و مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو در محل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام رئیس کمیته ملی المپیک، حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان در کنار فدراسیون فوتبال مشخص شد باشگاه‌های ایرانی حاضر به میزبانی در کشور ثالث نیستند و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید از مواضع خود کوتاه بیاید.

به دنبال پیگیری‌های مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، او امروز طی نامه‌ای جدید به شیخ سلمان،‌ رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد جدیدی به این نهاد تاثیرگذار ارائه شد.

وزیر ورزش ضمن تکرار مواضع باشگاه‌های ایرانی جهت عدم میزبانی در کشور ثالث به شیخ سلمان پیشنهاد کرد، این امکان وجود دارد تا در صورت موافقت AFC برای تاریخ پنجم بهمن‌ماه مقدمات میزبانی تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی در مرحله پلی آف مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از تیم الکویت کویت را فراهم کند.

در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیشنهاد جدید وزیر ورزش موافقت کند، به غیر از تیم استقلال سه نماینده دیگر ایران در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا هم می‌توانند بدون مشکل ماجرای میزبانی در کشور ثالث را به پایان برسانند. گفتنی است؛ در تقویم AFC قرار بود تیم استقلال تهران امروز در ورزشگاه آزادی از نماینده کویت میزبانی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال الکویت کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد

طبق اعلام مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تمامی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC موظف هستند تا تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ بدهی‌های خود به شاکیان که تا تاریخ اول ژانویه ۲۰۲۴ به ثبت رسانده‌اند را پرداخت کنند تا از این بابت با مشکل مواجه نشوند.

در حالی که دیروز چهارشنبه ۸ فروردین بود و کمتر از ۴۸ ساعت تا پایان مهلت قانونی باشگاه‌ها باقی مانده است، طبق اعلام سایت فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در اواخر اسفندماه ۱۴۰۲ بار دیگر بسته شده و هنوز باز نشده است.

استقلال سال گذشته نیز به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات آندره آ استراماچونی نتوانست مجوز حرفه‌ای دریافت کند و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و باید دید در ساعات پایانی مهلت قانونی، مدیران این باشگاه می‌توانند مبلغ مورد نیاز باشگاه سانتاکلارا پرتغال جهت انتقال محمد محبی که ابتدای فصل گذشته رخ داده بود را پرداخت کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • شوک AFC به فوتبال ایران
  • جریمه سپاهان با حکم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و ۳ملی‌پوش + جزئیات | طارمی ۲ بار جریمه شد
  • قلعه‌نویی و سه ستاره تیم ملی رسماً محکوم شدند/ جریمه سنگین علیه سپاهان و فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و سه ملی‌پوش
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!