Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رییس، دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری امور آموزش در صنعت بیمه با ماموریت طراحی یک نظام کارامد، کاربردی و روزآمد آموزشی برای صنعت بیمه با حکم دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی معرفی شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، پرویز خسروشاهی قائم مقام رییس کل بیمه مرکزی به سمت رییس ،دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه به عنوان دبیر و همچنین جمعی از متخصصان بیمه ای به عنوان اعضای این شورا برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر پایه این گزارش از جمله وظایف این شورا تعیین خط مشی ها و سیاستگذاری در کلیه امور آموزشی صنعت بیمه شامل طراحی و پیشنهاد سازمان مناسب آموزشی صنعت بیمه، تدوین برنامه ها، دوره ها و سطوح آموزشی مورد نیاز صنعت و آزمون‌های مرتبط در قالب نظام دانشگاهی و آموزش‌های عمومی و تخصصی است.
همچنین نظارت و پایش مستمر بر وضعیت آموزش هاو آزمون‌های مورد نیاز صنعت بیمه، ارزیابی و ارتقاء منابع آموزشی و آزمون‌ها، هم افزایی ظرفیت‌های آموزشی و توسعه منابع انسانی صنعت بیمه و ارتقاء فرهنگ بیمه از طریق افزایش آگاهی عمومی نسبت به بیمه از دیگر وظایف این شوراست.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، لیلی احمدی گفت؛ کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، حمایت‌های روانی اجتماعی با اجرای برنامه تیم سحر و بازی‌های هدفمند و ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان از اهداف این برنامه است.

 با اشاره به تاثیر گذاری مثبت این برنامه در کودکان و نوجوانان عنوان کرد؛ جوانان بشردوست هلال‌احمر که در رشته‌های روانشناسی و دیگر رشته‌های مرتبط عضو تیم سحر می‌باشند نقش بسزایی در شناسایی افراد آسیب پذیرخصوصا کودکان داشته که با ارائه راهکار‌های مفید و موثر نسبت به تاب آوری مردم جامعه فعالیت می‌نمایند.

 معاون امورجوانان مازندران گفت؛ برنامه فوق با مشارکت ۱۵نفر از فرماندهان و اعضای تیم سحر همراه با برپایی ایستگاه‌های آموزشی، شور و نشاط، بازی‌های تمرکزی، مسابقات و ... برای ۲۷۰ دانش آموز دختر و ۲۵۰ دانش آموز پسر اجرا و در پایان تعداد۵۵۰ بسته فرهنگی به نونهالان اهدا شد.

 احمدی افزود؛ امید است با استفاده از ظرفیت اعضای تیم سحر شاهد کاهش بحران‌های روحی روانی در حوادث و در محلات کم برخوردار باشیم.

دیگر خبرها

  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • رییس سازمان سنجش : برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • خبر عجیب رییس سازمان سنجش: کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: برخی ابزار‌های جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • انتقاد از کم کاری برخی از ارگانها در حمایت از فرزند آوری
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه