Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی قبادی روز سه شنبه در بازدید از جانمایی پردیس روستایی در روستای شاهین تپه از توابع شهرستان بویین زهرا، افزود: اجرای این طرح با تمرکز بر روی اقتصاد روستایی باعث می‌شود تا تولید و اشتغال در روستاها سازماندهی شود.

وی اضافه کرد:این طرح برای نخستین مرتبه در کشور قرار است با هدف رونق تولید و اشتغال در روستاهای استان قزوین به مرحله اجرا درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبادی با بیان اینکه کارهای خوبی با هدف توانمندسازی روستاییان در قزوین انجام شده است، ادامه داد: متاسفانه کار تشکیلاتی و سازمانی در حوزه اشتغال روستاها مغفول مانده بود و اکنون با پردیس روستایی می‌توان اهداف مورد نظر را محقق ساخت.

وی اضافه کرد: رونق اقتصادی و توسعه روستاها، جذب سرمایه گذاران خرد به روستاها و تقویت درآمد پایدار دهیاری‌ها از دیگر اهداف این طرح است.

قبادی گفت: در روستاهای استان قزوین ظرفیت‌های متنوعی از قبیل سیب آوج، زیتون طارم، زغال اخته الموت، کشمش تاکستان و...وجود دارد که می‌توان با راه اندازی پردیس روستایی برای تامین زنجیره تولید و فروش آنها اقدام کرد.

در این بازدید اکرم نجفی مدیر کل دفتر روستایی و شوراهای استانداری، اصغر گونجی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و جمعی دیگر از مسوولان نیز حضور یافته و از نزدیک در جریان جانمایی طرح پردیس روستایی قرار گرفتند.  
استان قزوین دارای ۸۲۴ روستای دارای سکنه است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان قزوین اشتغال زهرا سرمایه گذاران مهاجرت قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه در دیدار با دانشگاهیان استان زنجان بیان کرد: هم اکنون 100 هزار عضو هیئت علمی در کشور داریم در حالی که اوایل انقلاب 5 تا 6 هزار عضو هیئت علمی داشتیم.

توسعه آموزش عالی و توسعه منابع انسانی باعث شده که در شاخص‌های علمی جز سرآمدان باشیم

یکی از مهمترین موضوعات در حوزه علم و فناوری بحث تقویت دانش‌بنیان‌هاست.

آیین‌نامه ارتقاء ناظر به توسعه علمی، دیپلماسی علمی تا تولید علم بین‌المللی را در دستور کار داریم. باید ارتباطات علمی بین المللی داشته باشیم و آنها را توسعه دهیم.

باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم.

بسیاری کارهای فرهنگی اراده می خواهد نه بودجه.

مخالف بودجه نیستم اما الزاما با بودجه مشکل حل نمی شود.

موضوع دیگر آمایش رشته ها یعنی حذف و جذب رشته مطرح است، باید رشته ها تغییر کنند برخی هم باید حذف شوند و برخی اضافه شود.

دیگر خبرها

  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • خسروپناه: برداشتن موانع قانونی؛ راهکاری برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان
  • در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • جهش تولیدات کشاورزی همدان از مسیر مولدسازی روستاها می‌گذرد
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • مدارس غیردولتی جاده‌صاف‌کن برای مهاجرت از کشور نباشند
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند