Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:33:32 GMT

بیش از ۶۹ کیلوگرم موادمخدر در خلخال کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۶۶۱۷

بیش از ۶۹ کیلوگرم موادمخدر در خلخال کشف شد

سرهنگ سیدهادی موسوی روز سه‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خلخال افزود: میزان موادمخدر کشف شده نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش دارد.

وی اظهارداشت: در این مدت آمار دستگیرشدگان فعال در عرضه و توزیع موادمخدر نیز بطور قابل‌توجهی افزایش یافته و ۱۶۵ قاچاقچی عمده و خرده‌فروش ،تولیدکننده مواد ،حمل‌کننده و عامل دخیل در این کار دستگیر شدند که از بین افراد دستگیر شده ۲۴ نفر زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با افزایش تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی و افزایش کشفیات موادمخدر و نیز افزایش دستگیرشدگان، عرصه برای فعالیت قاچاقچیان در این شهرستان تنگ‌ شده است.

او تعدد راه‌های ارتباطی منطقه بویژه راه‌های فرعی و روستایی ، همسایگی با استان‌های آذربایجان‌شرقی ، زنجان و گیلان و رغبت قاچاقچیان به استفاده از این راه‌ها برای ترانزیت و قاچاق موادمخدر را از جمله عوامل افزایش میزان کشفیات در این شهرستان ذکر کرد.

فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: انتظار از اعضای این شورا انجام وظایف محوله قانونی در بحث‌های پیشگیرانه از اعتیاد ، نظارت مستمر در کنار کار عوامل مبارزه با مواد افیونی در جامعه است.

فریدون بابایی اظهارداشت: ارائه گزارش عملکرد مسوولان دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا بیانگر نحوه فعالیت آن دستگاه در پیشگیری از آسیب اجتماعی اعتیاد در جامعه است.

وی با انتقاد از غیبت و حضور کم‌رنگ برخی از مسوولان عضو این شورا در جلسات برگزار شده به جایگاه برتر جلسات شورایی نسبت به سایر جلسات اشاره کرد و افزود: مقابله با اعتیاد در جامعه از برنامه‌های اولویت‌دار دولت بوده و همه مسوولان وظیفه دارند تا در این مورد احساس مسوولیت کنند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها خلخال فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشف مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشف مواد مخدر خلخال فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در دنیا/ استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد