Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، تولیت این آستان گفت: این امامزاده واجب التعظیم که توفیق خدمتگزاری به آن برای ما حاصل شده، از بزرگان خاندان رسالت (ع) است.
آیت الله محمد محمدی ری شهری اظهار داشت: در میان امامزادگان تنها امامزادهای که طبق آنچه از امام هادی (ع) نقل شده زیارتش برابر با زیارت سیدالشّهداء است، حضرت عبدالعظیم (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: هدف ما در این آستان نورانی و تاسیس دارالحدیث، دانشگاه و پژوهشگاه قرآن و حدیث، احیای امر اهل بیت (ع)  و کمک به زمینه سازی فرهنگی حکومت جهانی اسلام و نشر آثار اهل بیت علیهم السلام و رساندن پیام این خاندان به جهانیان است.
رییس دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به جایگاه والای حضرت عبدالعظیم (ع) خاطرنشان کرد: توفیق خدمت به این سلاله پاک امام حسن مجتبی (ع) موجب برکت زندگی انسان می شود که این توفیق امری وجدانی است، ما این احساس را کردیم و ان شاء الله شما نیز احساس خواهید کرد.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: اساتید دانشگاهی در حوزه تخصصی خودشان با نیّت خدمت به حضرت عبدالعظیم (ع) و جد غریب ایشان حضرت امام حسن مجتبی(ع) بخشی از خدمات خود را به نام خدمتگزار این آستان ارائه نمایند و ما هدفی جز کسب رضای خداوند و خاندان رسالت (ع)  نداریم.
رییس دانشگاه قرآن و حدیث افزود: برنامه خدمت افتخاری اساتید دانشگاه علم و صنعت، بعنوان الگوی اولیه بوده و ان شاءالله برای سایر دانشگاه های کشور نیز تعمیم داده خواهد شد.
آیت الله محمدی ری شهری در پایان خاطر نشان کرد: در راستای تحقّق بیان مقام معظم رهبری در خصوص بقاع متبرکه که باید قطب فرهنگی شوند، بی شک خدمت به مردم با نام اهل بیت (ع)  موجبات تحقّق این هدف مهم را فراهم می آورد.

این آستان سه هزار خادم افتخاری دارد که ۲ هزار نفر نیز در نوبت فعالیت قرار دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اهل بیت علیهم السلام حضرت امام دانشگاه علم و صنعت روابط عمومی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

(تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • بررسی مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی
  • باید به همه لحظات عمر خود رنگ خدایی ببخشیم
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»