Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور در خصوص تبلیغات زودهنگام کاندیدا‌های مجلس توضیحاتی داد.

جواد جاویدنیا سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور اظهار کرد: همه‌ دستگاه‌های مسئول در روند برگزاری انتخابات مسئول رصد تبلیغات زودهنگام کاندیدا‌های مجلس هستند، دادستانی کل کشور نیز این موضوع را از طریق دادستانی‌ها پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر تخلفی از سوی دادستانی‌های استان‌ها برای دادستانی کل کشور ارسال شود حتما به آن رسیدگی می‌کنیم.

جاویدنیا بیان کرد: تعداد کاندیدا‌های انتخابات مجلس زیاد است و دادستانی‌های استان‌ها ملزم به رصد تخلفات هستند.

وی ادامه داد: کانال‌های مردمی نیز وجود دارد که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات انتخابات از طریق آن‌ها گزارش‌های خود را برای دادسرا‌ها ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: فضای مجازی ، دادستانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فضای مجازی دادستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جواد مولایی با اشاره به زمان باقی مانده ۲۰ روزه تا مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم گفت: حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار تنها حوزه انتخابیه در مازندران است که انتخابات مجلس دوازدهم آن به مرحله دوم کشیده شد.

فرماندار قائم شهر درباره تفاوت مرحله دوم انتخابات با مرحله نخست در این حوزه انتخابیه افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس درحوزه قاِئم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار به همراه هفت حوزه دیگر کشور به صورت تمام اتوماتیک برگزار می‌شود.

مولایی با اشاره به فراگیری آموزش‌های لازم توسط مجریان انتخابات الکترونیکی گفت: ۷۳۵ دستگاه الکترونیکی احراز هویت و اخذ آرا تحویل حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار شده است.

فرماندار قائم شهر، هرگونه تبلیغات زود هنگام کاندیدا‌ها را تخلف دانست و بیان کرد: بر اساس قانون، روز ۱۳ اردیبهشت شروع تبلیغات قانونی نامزد‌های مرحله دوم مجلس دوازدهم است که تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رای ۲۱ اردیبهشت مجاز به تبلیغات خواهند بود.

مولایی تعداد شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار را ۴۱۸ شعبه اعلام کرد که با تمهیدات به عمل آمده و آمادگی هیئت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی و دیگر عوامل، انتخابات مرحله دوم مجلس روز ۲۱ اردیبهشت در این حوزه برگزار می‌شود.

لازم به یادآوری است؛ در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار از بین چهار کاندیدا، با مشارکت و آرای مردم در روز ۲۱ اردیبهشت دو نفر با کسب اکثریت آراء به عنوان نمایندگان منتخب این حوزه به مجلس دوازدهم راه خواهند یافت.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۱ روز دیگر
  • فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای ۹۰ کاندیدا
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای 90 کاندیدا
  • اعلام زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • پویش «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد