Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، مبلغ 130 میلیارد ریال به هم وطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان تخصیص داد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، پس از جاری شدن سیل در استان های جنوبی کشور و وارد آمدن خسارت مالی فراوان به اموال مردم و زیر ساخت ها، بانک رفاه 130 میلیارد ریال به هم وطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان تخصیص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مهدی بازرگان سردار حجازی زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی بانک رفاه تسهیلات قرض الحسنه سیستان و بلوچستان مکانیسم ماشه مهدی بازرگان سردار حجازی زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام خدمات شبانه روزی کمیته حمل و نقل دریایی سیستان و بلوچستان برای رفاه مسافران نوروزی

قاسم عسکری نسب اظهارکرد: در راستای طرح تسهیل سفرهای گردشگری نوروزی در سواحل مکران و حوزه سیستان و بلوچستان و چابهار، تعداد ۵۳ فروند شناور گردشگری آماده خدمت رسانی به مسافران و هموطنان عزیزی که مقصد گردشگری خود را بندر چابهار را انتخاب کرده‌اند در این حوزه فعال هستند.

وی بیان کرد: جهت حفظ ایمنی دریانوردی مسافران در حوزه گردشگری دریایی و استفاده از دریا، این موهبت خدادادی، تعداد ۲ فروند شناور جستجو و نجات و همچنین تعداد پنج فروند یدک کش در حوزه های خدمات رسانی موضوعات ایمنی دریانوردی آماده به کار و در حال ارائه خدمات هستند.

مشخص شدن ۱۲ نقطه گردشگری برای نظارت در حفظ ایمنی دریانوردی

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۲ نقطه گردشگری در سواحل استان در حوزه شرق یعنی حوزه پسابندر در حوزه مرکز یعنی چابهار و همچنین در حوزه غرب که حوزه شهرستان زرآباد است در ۱۲ نقطه گردشگری جهت نظارت بر حفظ ایمنی دریانوردی، حفظ محیط زیست دریایی، انجام سفرهای گردشگری ایمن، به غیر از شناورهای جستجو و نجات از ظرفیت همیاران ناجی و از ظرفیت‌های دریانوردان بومی منطقه استفاده کرده‌ایم.

وی بیان کرد: بسته‌های تجهیزات ایمنی از جمله جلیقه نجات، حلقه نجات و کپسول‌های آتش نشانی در اختیار همیاران ناجی قرار گرفته است.

۱۴۰ نفر عهده دار مدیریت و نظارت بر انجام سفرهای گردشگری در سواحل بلوچستان

عسکری نسب افزود: در مجموع تیم اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در حوزه کمیته حمل و نقل دریایی در استان با بیش از ۱۴۰ نفر از همکاران، مدیریت و نظارت بر انجام سفرهای گردشگری ایمن را عهده دار هستند و تیم های پشتیبانی و خدمات رسانی در حوزه های مختلف، پشتیبانی، آتش نشانی، اورژانس درمانگاه بندر و همچنین حوزه های عمرانی و عملیات دریایی و بندری با پشتیبانی سمعی و بصری در حوزه روابط عمومی و خدمات نظارتی و امنیتی در حوزه یگان حفاظت انجام می دهند تا بتوانیم سفر گردشگری دریایی ایمنی را برای هموطنان عزیزی که مقصد گردشگری خود را حوزه سواحل مَکُران در سیستان و بلوچستان انتخاب می‌کنند رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج به شبکه بانکی/ تخلفات وام ازدواج را گزارش دهید
  • انجام خدمات شبانه روزی کمیته حمل و نقل دریایی سیستان و بلوچستان برای رفاه مسافران نوروزی
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن در سال ۱۴۰۳
  • شرایط دریافت ۷۰۰ میلیون تومان وام ازدواج اعلام شد/ شرط مهم برای پرداخت وام سه میلیاردی به خانواده‌های فاقد مسکن/ وام فرزندآوری چند میلیون تومان شد؟