Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی با ارایه ۲۰ برنامه مختلف بر محور گرامی داشت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به استقبال دهه فجر می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید، مدیر کل بنیاد شهید وا مور ایثارگران استان قم ضمن گرامی داشت پیشاپیش ایام الله دهه فجر گفت: اکنون چهار دهه از دوران انقلاب اسلامی سپری شده و در تمام این سالها دشمنان آنچه در توان داشتند علیه نظام اسلامی به کار بردند، اما بصیرت، آگاهی، ولایت مداری و روحیه ایثارگری و شهادت طلبی این ملت سربلند موجب شکست دشمنان در تمامی عرصه ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: اکنون انقلاب اسلامی با شجاعت و ایستادگی دلیرمردان با بصیرتی چون سردار حاج قاسم سلیمانی به دنیا معرفی شده، شهادت این سردار بزرگ اسلام جریان ایثار و شهادت را در جامعه تقویت کرد، امروز این انقلاب امید ملت های آزاده و مسلمان و الگوی بسیاری از انقلاب ها و حرکت های آزادی خواهانه در منطقه است.  

 

وی با تاکید بر اینکه این انقلاب به برکت خون هزاران شهید به این عزت، امنیت و اقتدار رسیده، اضافه کرد: هم اکنون بیش از هر زمانی نیازمند ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم و لذا رویکرد برنامه های کمیته ایثارگران دهه فجر نیز بر محور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی اسوه های ایثار و شهادت طلبی است.

 

معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران در این جلسه تاکید کرد: از برنامه های محوری این کمیته برنامه میهمانی لاله ها و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، نصب تابلوهای شهدای انقلاب ، برپایی نمایشگاه، مسابقات فرهنگی و ورزشی،انجام تبلیغات محیطی، نواختن زنگ ایثار  است. 


حجت الاسلام ناظمی افزود: در این برنامه ها بر تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل های انقلاب و معرفی شهدا و بیان خاطرات ایثارگران در مساجد که پایگاههای نشر انقلاب اسلامی بوده اند تاکید شده است.

 

در جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر 20 برنامه و از محوری ترین این برنامه های گلباران گلزارهای شهدای سراسر استان از سوی مسوولان کمیته ارایه گردید که اعضا ضمن ارایه برنامه های حوزه مربوطه پیشنهادات خود را نیز بیان کردند.

 

کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی به دبیری اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران و با حضور نمایندگانی از استانداری، فرمانداری، بخشداریها، فرماندهی انتظامی، سپاه علی بن ابیطالب(ع)، شهرداری، صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی، اوقاف و امور خیریه، کانون مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، آمادگاه منظریه، پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، آموزش و پرورش، هلال احمر، بنیاد حفظ آثار، فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل گردید. 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی شهادت سردار سلیمانی رویداد ملی فهما کانون های مساجد بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

«جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر» و «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار از روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تحول آوینی منجر به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت شد
  • یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • ایران اسلامی به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازی سياسی در جهان ورود می‌کند
  • ایران به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازیهای سیاسی در خاورمیانه و جهان ورود خواهد کرد
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان
  • تئاتر ایثار در گلستان
  • گلستان میزبان هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • نباید اجازه داد دشمنان روحیه ایثار و شهادت را از ملت بگیرند
  • «زنگ عطار» در نیشابور نواخته شد/ اشعار عطار الگویی برای فرهنگ ایثار و شهادت
  • ‍ فرهنگ ایثار و شهادت در رفتار و اشعار عطار قابل الگوپذیری است