Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهایی که بسیاری از هموطنان همراه و هم‌نوا با مردم مناطق سیل‌زده‌ سیستان و بلوچستان کمک‌های خود را مشتاقانه به این مناطق ارسال کردند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز بنا به رسالت خود، با اعزام کاروان امداد فرهنگی خود متشکل از مربیان سراسر کشور به یاری این گروه‌های سنی شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربیان کانون علاوه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری و برگزاری‌ کارگاه‌های مختلف هنری، محصولاتی مانند کتاب، سرگرمی، نوشت‌افزار و بسته‌های بهداشت فردی مثل مسواک، ظرف غذا و قمقمه آب، به کودکان سیل‌زده اهدا می‌کند.

این مربیان در محل اسکان موقت کودکان سیل‌زده حاضر می‌شوند و به فعالیت‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، بازی خلاق و برگزاری کارگاه‌های نقاشی، اریگامی، سفال‌گری و کاردستی نیز می‌پردازند.

تماشاخانه سیار کانون نیز با پخش فیلم و پویانمایی، اجرای گروه نمایشی‌ «خاک» و برگزاری مسابقه در این روزها، به امدادرسانی فرهنگی به کودکان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان می‌پردازد.

امدادرسانان فرهنگی کانون تاکنون در روستاهای گنبد علوی، گنبد سه پایه، چاهکیچی و دهستان هودیان از توابع بخش دلگان شهرستان ایرانشهر، روستاهای غلام‌محمد بازار و اورکی در کُنارک و روستای عورکی حاضر شده‌اند و در روزهای آینده در دیگر مناطق سیل‌زده به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

طرح امداد فرهنگی «پیک امید» کانون با هدف خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار، کار مشترک معاونت فرهنگی و بسیج کانون است که با حضور مربیان داوطلب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیل سیستان و بلوچستان اهدای کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه حضور میدانی خود در مناطق درگیر با سیلاب جنوب استان  بلافاصله پس از بازدید صبح امروز خود از آخرین وضعیت منابع آبی شهرستان زهک به همراه عباسعلی ارجمندی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عازم شهرستان کنارک شد.

گفتنی است؛ استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید با حضور در روستا‌های درگیر سیلاب شهرستان کنارک آخرین وضعیت زیرساخت‌ها و همچنین آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم این منطقه پس از بارندگی‌های اخیر را به صورت میدانی بررسی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد