Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: اتوبوس سلامت در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سالار احمدزاده در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی و به روز کردن تجهیزات ورزشی در مکان‌های عمومی به سازمان فرهنگی و ورزشی تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس سلامت در مناطق حاشیه نشین شهر راه اندازی می‌شود، افزود: طرح چکاب مردم در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار سطح شهر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه اتوبوس سلامت تاکنون در شهرداری راه اندازی نشده است، خاطرنشان کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت شهرستان طرح چکاب و اندازه گیری قند خون و فشار مردم صورت می‌گیرد.

این مسئول به کلاس‌های طب سنتی در فرهنگسراهای سطح شهر اشاره کرد و گفت: طب سنتی با حضور پزشکان متخصصان رشته با حضور استقبال مردم برگزار می‌شود.

احمدزاده به دفاتر تسهیل گری سطح شهر اشاره کرد و گفت: دفاتر تسهیل گری کرمانشاه در تلاشند تا به عنوان بازوی دستگاه‌های خدمت‌رسان، مشکلات حاشیه نشین شهر را کاهش دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار

محمد یوسفی مسئول قرارگاه جهادی حیدریون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، با اشاره به تشکیل این گروه جهادی گفت: گروه جهادی حیدریون کارش را با راه اندازی هیئت عزاداری شروع کرد و با حضور فعال جوانان و نوجوانان تبدیل به یک موکب شد.

یوسفی افزود: این موکب در مناسبت‌های مختلف مانند ایام محرم و صفر ۶۰ شب ، ایام فاطمه ۳۰ شب ، ماه رمضان نیز ۳۰ شب و ولادت و مناسبت‌های ملی و مذهبی و  شهادت‌ها اقدام به پذیرایی و حتی خدمات چند منظوره از قبیل خدمات رسانی پزشکی ، جهیزیه ، ازدواج ، پخت و پز غذا و محروم زدایی می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مسئول قرارگاه جهادی حیدریون گفت: این قرارگاه چند مجموعه دارد  به طوری که ما از  خیریه ها، گروه‌های جهادی، ثمن‌ها و مراکز نیکوکاری  هم پشتیانی و حمایت می کنیم. 

یوسفی افزود: این قرارگاه از سال ۸۶ فعالیت خود را شروع کرد بطوری که بیشتر از نوجوانان و جوانان تشکیل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گفته یوسفی قرار است تا یک ماه آینده برای جوانان ازدواج آسان را راه اندازی کنیم در باغ تالاری برای خانواده‌ها با ظرفیت ۲۰۰ نفر که به صورت رایگان در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • سیل‌زدگان بلوچستان مراقب خروج گاندوها از برکه‌های محل زیستشان باشند
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • فاز اول «شهرک فناوری» کرمانشاه امسال کلید می‌خورد
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار