Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ به همت ستاد برگزاری یادواره شهدای آموزش و پرورش استان قم، سی و سومین یادواره هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، ستاد برگزاری یادواره شهدای آموزش و پرورش استان قم، ضمن گرامیداشت شهدای مقاومت، سی و سومین یادواره هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز قم را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم، در دو بخش ویژه خواهران روز یکشنبه مورخ ششم بهمن‌ماه از ساعت 9 صبح و بخش ویژه برادران روز دوشنبه مورخ هفتم بهمن‌ماه از ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

سی و سومین یادواره هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز قم در مرکز آموزشی، رفاهی شماره 2 فرهنگیان واقع در خیابان شهید لواسانی(ساحلی) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قم خبرگزاری بین المللی قرآن یادواره شهدای مقاومت شهدای دانش آموز قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر آموزش و پرورش استخر شهدای دانش‌آموز شهر سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: این استخر در زمینی با زیربنای یک هزار و۸۹۶ متر مربع ساخته شده است.

وی افزود: فضاهای این استخر شامل اتاق مدیریت، اتاق ناجیان، کفشداری، سالن انتظار، رختکن، انبار، اتاق کمک‌های اولیه، کلاس آموزشی، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سرویس بهداشتی، سونای خشک و بخار، موتور خانه، اتاق برق، بوفه، آبدارخانه و اتاق هواساز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه این استخر با اعتبار ۲۲۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، ابراز داشت: این فضا به ۴۰ شهید دانش‌آموز و پنج شهید معلم تقدیم شده است.

وزیری ضمن بیان اینکه آموزشگاه ۱۲ کلاسه مهمان شهر سمنان دیگر طرح قابل افتتاح با حضور وزیر است، تصریح کرد: این مدرسه سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

کد خبر 6081929

دیگر خبرها

  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • یادواره شهدای روستای سرخا پایین بندرعباس
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات