Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی موسوی روز سه‌ شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دشتی افزود: شهرداران استان باید برای  اصلاح مهندسی و رفع نقاط حادثه خیز مسیرهای درون شهری برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

وی به نقش مدیریت و برنامه ریزی شورای ترافیک شهرستان‌های استان در بهبود وضعیت ترافیک وکاهش تصادفات اشاره کرد و ادامه داد: دبیرخانه شورای ترافیک استان بوشهر برنامه‌های خود را با توجه به حل مشکل ترافیک و بهبود وضعیت حمل نقل درون شهری اتخاذ کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی به نقش موتورسیکلت‌ها در بیشتر تصادف‌های درون شهری استان بوشهر اشاره کرد و افزود: با همکاری شورای ترافیک شهرستان‌ها همه نقاط حادثه خیز در شهرها مشخص شده و در سال گذشته برخی از این نقاط اصلاح هندسی شده‌است و هم‌اکنون نیز شماری دیگر نیز در دست اجرا است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر بیان کرد: نصب دوربین‌های شهری در کنترل ترافیک و کاهش تصادف‌ها نقش بسزایی دارد و سعی خواهد شد با همکاری فرمانداران اعتبارات لازم برای نصب دوربین‌ها در همه مراکز شهرستان‌های استان تامین شود.

فرماداردشتی گفت: اعتبار لازم برای خرید و نصب دوربین‌های درون شهری در شهرستان دشتی تامین شده‌است.

عبدالله نادری  افزود: در زمان حاضر در چند نقطه پر ترافیک و حساس شهر خورموج دوربین نصب و شروع به کار کرده‌است و سعی خواهد شد با همکاری شهرداران در بیشتر مسیرهای پر تردد و حادثه خیز شهرهای دشتی دوربین نصب شود.

وی با اشاره به محور مهم کاکی به بادوله و حادثه خیز بودن این مسیر افزود: اعتبار لازم برای خرید دوربین‌های شهری در دشتی تامین شده و بزودی عملیات اجرایی  احداث پنج کیلومتر بلوار بین شهرهای کاکی و بادوله در محور بسیار مهم خورموج به کنگان شروع خواهد شد و یکی از نقاط حادثه خیز دشتی برطرف می‌شود.

برچسب‌ها بوشهر حوادث رانندگی تصادف شهری دشتی ترافیک جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر حوادث رانندگی تصادف شهری دشتی ترافیک جاده ای بوشهر حوادث رانندگی تصادف شهری دشتی ترافیک جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا یکشنبه هفته پیش رو، وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت غبار محلی، در بعد از ظهر وزش باد و طی صبحگاه در برخی از نقاط مه رقیق، از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

وی گفت: از بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه، ضمن افزایش پوشش ابر، با وزش بادهای جنوبی در برخی ساعات سواحل استان متلاطم پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در بعد از ظهر وزش باد و در صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد متغیر غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر خواهد بود.

کد خبر 6081795

دیگر خبرها

  • تاریخی‌ترین شهرهای جهان کدامند؟
  • بوشهر ظرفیت خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاجیکستان را دارد
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • بازگشت به خانه در لنز دوربین عکاسان
  • پاک‌ترین هوا سهم بوشهر و سنندج است
  • شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد