Web Analytics Made Easy - Statcounter

روستازاده گفت: در بحث امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان جهرم تلاش های وافری شده که نتایج آن به خوبی دیده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «عباس روستازاده»، امروز (سه شنبه ۱ بهمن) در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جهرم گفت: تمام تلاش مسئولان این است که مردم از عملکردشان رضایت داشته باشند و در این زمینه نیز از هیچ کوششی دریغ نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جهرم با اشاره به مسئله امر به معروف و نهی از منکر و لزوم تبعیت از قوانین حاکم بر آن، افزود: در بحث امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان جهرم تلاش های وافری شده و این روند نیز همچنان ادامه دارد.

 

وی جهرم را در مباحث حجاب و عفاف و مسائل فرهنگی سرآمد دانست و گفت: در جلسات امر به معروف کارهای خوبی انجام شده و مباحث مختلف عملکرد رضایت بخشی دارد.

 

روستاراده با تاکید بر اینکه جهرم یک شهر فرهنگی و مذهبی بوده و فرهنگ اصیل آن حفظ و مراقبت شده است، خاطرنشان کرد: بزرگان این شهر نقش تربیتی خود را به خوبی ایفا کرده و الگویی برای مردم شده اند.

 

وی با اشاره به ماده 7 و 11 قانون امر به معروف و نهی از منکر، بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی در سطح شهرستان انجام شده و که نتایج آن به خوبی دیده می شود.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد طرح ملی فهما مسجد فعالیت های مسجدی فعالیت های مسجدی جهرم فارس امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد.

سردار علی فدوی امروز، ۵ اردیبهشت در نشست دانشگاهیان حکیم سبزواری با موضوع بررسی ابعاد و پیامدهای عملیات وعده صادق در تالار استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی‌بردند و در واقع ما در این عملیات با هم‌پیمانان رژیم منحوس امریکا، انگلیس و فرانسه روبرو بودیم.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون شهید محمدرضا زاهدی برای جبهه حق با برکت بوده و موجب سرافکندگی و شکست جبهه باطل شد.

وی تصریح کرد: تمامی توانمندی‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه پای کار آمدند تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه رسد، اما به لطف خدا و خودباوری سربازان اسلام عظمت بزرگی برای ایران آفریده شد.

سردار فدوی با بیان اینکه در طول ۸ سال دفاع مقدس آمریکا بارها به طور مستقیم با ما مقابله می‌کرد، گفت: اتصال انقلاب اسلامی ایران به اراده خداوند که وعده پیروزی حق بر باطل را داده است باعث شد استکبار جهانی در صحنه‌های مختلف همچون صحرای طبس خوار و ذلیل شود.

وی در ادامه با اشاره به محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه گفت: اکثر مردم جهان علیه این ظلم و وحشی‌گری علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش در گوشه و کنار جهان تظاهرات کرده‌اند و وعده خدا در مورد فلسطین که همان آزادی قدس شریف است، محقق می‌شود.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه توانمندی‌های مادی و دنیایی جبهه باطل تناسبی با جبهه حق ندارد و آنان توانایی‌های بیشتری دارند، افزود: دشمن در تقابل با جبهه حق پیروز نبوده است؛ چراکه خداوند وعده داده و ضمانت کرده که همیشه حزب خدا پیروز بوده و شکست از آن حزب شیطان است.

وی افزود: ستون پنجم دشمن علاوه بر جبهه نظامی در ابعاد دیگر جامعه همچون فرهنگی و اقتصادی حضور دارد و باید با هوشیاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و همه دلسوزان نظام نقشه شوم آن‌ها به خصوص در حوزه اقتصادی نقش بر آب شود.

در پایان این نشست نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه حکیم سبزواری اهداء شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد