Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از تکمیل اطلاعات بخش گردشگری و نوروز پرتال اینترنتی شهرداری قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی کلانترزاده در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم، با اشاره ضرورت اقدامات واحد در حوزه اطلاع‌رسانی، اظهار کرد: یکی از مشکلات در حوزه اطلاع‌رسانی ضعف سامانه 137 و نیاز به استفاده از نیروهای مأمور دیگر سازمان‌ها و مناطق شهرداری در این سامانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه آماده‌سازی و تکمیل بخش گردشگری و نوروز پرتال اینترنتی شهرداری و بارگذاری آن برای استفاده برای عموم مردم و نهادهای مختلف، خاطرنشان کرد: در حوزه واقعیت افزوده اطلاعات‌ در حال آماده سازی است تا کیوآرکدها و اطلاعات این‌چنینی برای اطلاع‌رسانی به مردم در اختیار قرار گیرد.

کلانترزاده با تاکید بر توجه به حوزه بین‌الملل و چندزبانه بودن اطلاع‌رسانی به زائرین، گفت: نقشه نهایی و اطلاعات نهایی شهر هر چه سریع‌تر در اختیار اداره کل ارتباطات قرار گیرد تا بتواند نقشه را با اطلاعات کامل آماده‌سازی و در اختیار مردم قرار دهد.

وی بیان کرد: بخشی از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی شهرداری به بخش خصوصی اختصاص یابد تا بتوانند کمبودهای این بخش را جبران کرده و نیاز مردم هم تامین شود؛ این امر کمک می‌کند تا هم به صورت واحد امور تبلیغاتی انجام شود و هم اطلاع‌رسانی عمومی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور بین الملل شهرداری قم گردشگری نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی به تعویق افتاد؟ + زمان و سایت ثبت نام

ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم، به تعویق افتاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم، سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین اعلام شده بود، اما در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شده که تاریخ ثبت سفارش پایه‌های مذکور اطلاع‌رسانی خواهد شد.‌

بر همین اساس، مصطفی پردلی، معاون رسانه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش‌وپرورش نیز در صفحه ویراستی خود در خصوص به تعویق افتادن ثبت سفارش کتاب‌های درسی، نوشت:

«تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی

بنا بر اعلام سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، زمان آغاز ثبت سفارش انفرادی و گروهی کتاب‌های درسی به تعویق افتاده که متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

زمان ثبت‌نام کتب درسی مقاطع تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم

بر اساس جدول تقویم زمانی اعلام شده، زمان ثبت‌نام پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم همچنان بدون تغییر و از دهم تیرماه آغاز خواهد شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمام دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیای آنان، می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کد خبر 745040

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • فاز نخست شهربازی تکمیل می شود/ رونمایی از اتوبوس گردشگری در گرگان
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌های غیرقانونی تفکیک شده‌ را شفاف و گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی به تعویق افتاد؟ + زمان و سایت ثبت نام
  • مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌هایی که به طور غیرقانونی تفکیک شده‌اند را به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • ضرورت اطلاع رسانی وضعیت زمین‌هایی تفکیک شده ی غیرقانونی