Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@16:54:10 GMT

تقاضای نجومی حبیب برای مبارزه مجدد با مک‌گرگور

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۷۸۱۱

تقاضای نجومی حبیب برای مبارزه مجدد با مک‌گرگور

قهرمان روسی UFC خواهان رقمی نجومی برای مبارزه مجدد با کانر مک‌گرگور ایرلندی شده است. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کانر مک‌گرگور، نخستین مبارزه خود در UFC را بعد از شکست سال 2018 مقابل حبیب نورماگمدوف با پیروزی پشت سرگذاشت. او در عرض 40 ثانیه، دونالد سرونه آمریکایی را ناک اوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این پیروزی، احتمال رویارویی مجدد حبیب و مک‌گرگور، مجدداً قوت گرفته و دینا وایت، رئیس UFC هم علاقه خود را برای تکرار این رویایی جذاب اعلام کرده است. علاوه بر این، مبارزه با مک‌گرگور، درآمد بسیار بالایی را برای این مبارز روسی به دنبال خواهد داشت.

عبدالمناف نورماگمدوف، پدر و مربی حبیب نیز با مبارزه مجدد پسرش و مک‌گرگور در صورتی که پول خوبی به آنها پرداخت شود، موافقت کرده است. او گفت: ما هم می‌خواهیم مبارزه کنیم ولی رقمی که می‌خواهیم 100 میلیون دلار است. پول ما را بعد از مبارزه پسرم با تونی فرگوسن (18 آوریل 2020) پرداخت کنید تا مبارزه مورد نظر شما انجام شود.

حبیب پس از پیروزی مقابل مک‌گرگور، 2 میلیون دلار دستمزد گرفت و 10 میلیون دلار هم از گوشه و کنار این مبارزه درآمد کسب کرد.

مک گرگور: می‌خواهم از نورماگمدوف انتقام بگیرمشرط حبیب برای مبارزه مجدد با مک‌گرگور

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,28,30/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بوکس کیک بوکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوکس کیک بوکس بوکس کیک بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دری که رز را در «تایتانیک» نجات داد با قیمت نجومی فروخته شد

این تکه چوب بالسا که در واقع بخشی از چارچوب درِ ورودی سالن درجه یک کشتی بود، در حراجی «گنجینه‌های سیاره هالیوود» که توسط حراجی هریتیج برگزار شد، به مبلغ باورنکردنی ۷۱۸ هزار دلار معادل ۶۶۳ هزار یورو به فروش رفت.

به گزارش یورونیوز، با این که در این حراجی دیگر اشیای با ارزش دیگری هم برای فروش وجود داشت، اما هیچ‌کدام نتوانستند به قیمت این تکه چوب مشتری داشته باشند. به عنوان مثال تازیانه ایندیانا جونز در فیلم معبد عذاب و همچنین تبر تهدید آمیز جک نیکلسون در فیلم درخشش هم در این حراجی برای طرفداران سینمای جهان به فروش گذاشته شدند.

از زمان اکران فیلم تایتانیک بحث داغی بین طرفداران این فیلم در گرفته بود که آیا این تکه چوب می‌توانسته به راحتی برای هر دوی رز و جک جا داشته باشد یا خیر. با این که در فیلم به این وسیله به عنوان در اشاره می‌شود، حراجی به طور خاص اعلام کرده که این سازه‌ی پیچیده در واقع بخشی از چارچوب در بوده که درست بالای ورودی سالن درجه یک کشتی قرار داشته است.
نماد دریاها، تایتانیک قرن بیست و یکم سفر خود را آغاز کرد

از دیگر وسایل باارزش سینمایی که به حراج گذاشته شدند، می‌توان به وسایل مختلفی از مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز اشاره کرد. تازیانه‌ی نمادین هریسون فورد در فیلم معبد عذاب با قیمت حیرت‌انگیز ۴۸۴ هزار یورو یکی دیگر از چیز‌هایی بود که در این حراجی به فروش رفت. همچنین جام مقدس، که به طور مشهور به عنوان «جام یک نجار» در فیلم آخرین جنگ صلیبی شناخته می‌شود، نیز با رقم قابل توجه ۸۱ هزار یورو به فروش رفت.

اما تبر جک نیکلسون در فیلم درخشش یکی دیگر از محصولات چشمگیر بود که یک خریدار حاضر شد برای داشتن آن مبلغ ۱۱۵ هزار یورو بپردازد.

از دیگر محصولات فروش رفته در این حراجی می‌توان به توپ بولینگ بیل موری از فیلم کینگ‌پین با قیمت ۳۲۳ هزار یورو، لباس مشکی و براق سیمبیوت توبی مگوایر از فیلم مرد عنکبوتی ۳ به مبلغ ۱۱ هزار یورو اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • ثبت۵۸۸ تقاضای مردمی در سامانه سامع قوه قضائیه
  • دری که رز را در «تایتانیک» نجات داد با قیمت نجومی فروخته شد
  • ماه در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • قیمت شیر الاغ هم نجومی شد: هر کیلو ۲ میلیون تومان!
  • اجرای علی انصاریان به سبک حبیب
  • (ویدئو) آهنگ شنیدنی از علی انصاریان به سبک حبیب
  • قیمت‌های نجومی شیر الاغ / هر کیلو ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون!
  • از منتفی شدن جمع آوری پل حافظ تا قیمت نجومی شیر الاغ
  • خطر بیخ گوش ماست
  • بسته 50 میلیارد دلاری برای نجات از بحران اقتصادی در مصر/ مصری ها برای تامین خوراک  مبارزه می کنند