Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح مشاركت در توليد محصول پژو 207 دستي با سقف پانوراما، از ساعت 11 صبح فردا سه شنبه اول بهمن ماه به اجرا گذاشته مي شود.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ايكوپرس- 207 با سقف پانوراما در رنگ هاي سفيد،‌ نقره اي، مشكي و خاكستري با پيش پرداخت 475 ميليون ريال به مشتريان عرضه مي‌شود. سود مشاركت تعيين شده در اين طرح 18 درصد و موعد تحويل نيز براي 20 ماه آينده برنامه‌ريزي شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متقاضيان صرفا در صورت دريافت كد كاربري اختصاصي و كلمه عبور پيش از ثبت نام مي توانند نسبت به ثبت نام اينترنتي اقدام كنند.
سايت فروش اينترنتي ايران خودرو به نشاني esale.ikco.ir در ساعت 11 روز سه شنبه براي ثبت نام در اين طرح فعال خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ کوخایی زاده اظهار داشت: بیشترین شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با شرکت ۷ هزار و ۸۹۴ نفر و کمترین شرکت کنندگان ۳۴۷ داوطلب در رشته هنر می‌باشد.

وی درخصوص زمان برگزاری این ماراتن علمی بیان کرد: پنج شنبه صبح گروه آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی و عصر گروه آزمایشی زبان‌های خارجی و هنر با هم به رقابت خواهند پرداخت و گروه آزمایشی علوم تجربی با بیشترین شرکت کننده صبح جمعه با هم به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزشی دانشگاه ایلام به شرکت کنندگان توصیه داشت که با خود وسایل الکتریکی همراه نداشته باشند و ساعت حرکت بین منزل تا حوزه انتخابیه را مدیریت کنند.

کوخایی زاده یادآور شد: تمام تمهیدات ترافیکی برای این ماراتن علمی اندیشیده شده و کارنامه نوبت اول کنکور امسال اواسط خرداد ماه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات