Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@08:15:09 GMT

کشف احشام قاچاق به ارزش 900 میلیون ریال در بستک

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۷۸۶۹

به‌گزارش ایلنا از هرمزگان، سرهنگ عبدالرحیم جعفری گفت: در ادامه طرح اقتدار و ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه با قاچاق کالا و احشام، ماموران انتظامی شهرستان جهت حین کنترل محور "بستک-بندرلنگه" به یک دستگاه کامونت ایسوزو مشکوک و آن را با تمهدات لازم متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو 33 راس گوسفند قاچاق کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان بستک تصریح کرد: ارزش احشام قاچاق کشف‌ شده 900 میلیون ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی هرگز اجازه نخواهد داد قاچاقچیان، اقتصاد کشور را متزلزل کنند و با قاطعیت با این موضوع برخورد می کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد کشور فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق مبارزه با قاچاق کالا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ عرب فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأوران انتظامی شهرستان نهبندان در زمینه اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور اصلی به ۲ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه وانت تویوتا مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو‌ها ۳ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورد‌ه‌های نفتی را کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

سرهنگ عرب اظهار کرد: مأموران در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • کشف بیش از ۱۰ تُن البسه تاناکورای قاچاق در کامیاران
  • کشف بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان همزمان با طرح نوروزی
  • کشف بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان