Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیرخانه شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، در پیامی اعلام کرد، تمام اخبار این شورا از طریق کانال تلگرامی به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

متن پیام به شرح زیر است:

از آنجا که برخی افراد و گروه‌ها و یا رسانه‌ها اقدام به انتشار لیست‌های جعلی به نام ائتلاف اصلاح طلبان نموده اند، دبیرخانه شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان مجددا ضمن تاکید بر مواضعی که در آخرین بیانیه این شورا صراحتاً به آن پرداخته شد، به اطلاع می‌رساند طبق راهبرد مصوب و بر اساس ارزیابی‌ها و اطلاعاتی که تاکنون به دست ما رسیده است، امکان ارائه لیست ائتلافی از جانب این جبهه سلب شده و همچنان در حال بررسی و پیگیری نتیجه اعتراض‌ها به رد صلاحیت‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این لیست‌هایی که با این عنوان منتشر می‌شود، فاقد اعتبار و صرفاً گمانه زنی‌های افراد و گروه‌های خاص است.

بدیهی است کماکان منبع انتشار اخبار رسمی شورای عالی جبهه اصلاح طلبان کانال تلگرامی به این آدرس است:

https://t.me/shorali

و هر نوع خبر، اطلاعیه و یا موضعی از جانب این جبهه ابتدا در این کانال تلگرامی درج می‌شود.

دبیرخانه شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان

اول بهمن ماه ۱۳۹۸

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای عالی امنیت ملی: عملیات «وعده صادق» براساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل انجام شد

به گزارش جماران؛ دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در اطلاعیه‌ای درباره حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی تصریح کرد که نیروهای مسلح ایران عملیات وعده صادق را بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام داده‌اند.

در اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی که یکشنبه شب 26 فروردین منتشر شده، آمده است:‌ علت حمله گسترده موشکی و پهپادی سپاه به سرزمین‌های اشغالی عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز و بر پایه ماده ۲ منشور ملل متحد بود.

در این اطلاعیه تصریح شده است:‌ نیروهای مسلح ایران عملیات وعده صادق را بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام داده و ایران برای تامین منافع ملی و امنیت ملی خود حداقل اقدام تنبیهی لازم را علیه رژیم متجاوز صهیونیستی انجام داده است.

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی افزود: ایران حداقل اقدام تنبیهی لازم را علیه رژیم اشغالگر انجام داده و صرفا پایگاه هوایی، اطلاعاتی و نظامی این رژیم را هدف قرار داده و از حمله به تاسیسات اقتصادی و زیرساختی اجتناب کرده است و فعلا اقدام نظامی دیگری در دستور کار ندارد.

در اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تاکید شده است: چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد به اقدامات شرارت بار خود علیه ایران با هر ابزار روش و در هر سطحی ادامه دهد پاسخ حداقل ۱۰ برابر از همان نوع دریافت خواهد کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • ماجرای فروش سوالات آزمون وکالت؛ وقتی با ۲۰ میلیون تومان می‌توان وکیل شد!
  • «نورنیوز» ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن نیست
  • «نور نیوز» ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن نیست
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • شورای‌عالی امنیت ملی: «نورنیوز» ارگان رسانه‌ای ما نیست
  • نورنیوز ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن نیست
  • شعام: «نور نیوز» ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن نیست
  • نور نیوز ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی نیست
  • پیام شبانه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی
  • شورای عالی امنیت ملی: عملیات «وعده صادق» براساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل انجام شد