Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد - اولین جلسه بررسی حادثه جانبختگان مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی امروز سه‌شنبه، اول بهمن‌ماه با حضور رئیس کمیسیون امنیت داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیته مربوطه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم و راور در مجلس در این جلسه توضحیاتی درباره واقعه دلخراش جانباختگان و مصدومیت تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کولیوند رئیس کمیسیون امنیت داخلی و شوراهای مجلس نیز با بیان مأموریت ارائه شده از سوی صحن علنی گفت: پیگیری‌های اولیه کمیسیون درباره اخذ گزارش‌های اولیه انجام شده و قرار است اقدامات بعدی با توافق اعضای کمیته در دستور کار قرار گیرد.
در این جلسه سایر اعضای کمیته بررسی سانحه جانباختن تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی به بیان نظرات خود پرداختند.
پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: کمیسیون امنیت داخلی و شوراهای مجلس مکاتبه لازم جهت اخذ گزارش وزیر اطلاعات و وزیر کشور را انجام دهد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس افزود: همچنین این گزارش تا شنبه پنجم بهمن در اختیار اعضای کمیته مربوط به حادثه قرار گیرد و یکشنبه دومین جلسه کمیته بررسی حادثه در مجلس برگزار می‌شود.
پورابراهیمی تصریح کرد: پس از جلسه هفته آینده تصمیمات لازم برای حضور وزاری کشور و اطلاعات، استاندار کرمان و سایر مسئولان استان در ارتباط با موضوع در دستور کار کمیته قرار گیرد و در صورت نیاز کلیه اعضای کمیته با حضور در شهر کرمان موضوعات مربوطه را با نشست‌های مشترک مسئولان استانی مورد بررسی قرار داده و گزارش نهایی به هیات رئیسه مجلس ارائه شود.
وی تأکید کرد: تمام تلاشمان بر این است جانباختگان این حادثه جزو شهدا محسوب شوند و در جلسه هفته آینده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور حضور می‌یابد تا پیرو نامه مسئولان استان کرمان و نمایندگان مجلس در این رابطه پیگیری‌های جدی انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد پورابراهیمی مجلس تشییع هموطنان سانحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع

دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع در دستورکار قرار گرفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع)

- گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان)

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

- گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند به داوری

- گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولتی ۱

- گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

- بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به طرح نظام قانونگذاری، تعیین حدود اختیارت و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی

- بررسی تقاضای دو فوریت درباره طرح اجماع برخی از احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم

دیگر خبرها

  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع