Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@15:30:30 GMT

مدیریت جهادی مصداق خونخواهی شهید سلیمانی است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۷۹۶۳

مدیریت جهادی مصداق خونخواهی شهید سلیمانی است

سید عبدالله ارجاعی روز سه‌شنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر گناباد افزود: شهید سلیمانی علاوه بر انجام وظایف نیروی قدس سپاه در کشور، الگوی جهادی در عرصه خدمت به مردم بود و خونخواهی آن شهید، مردمی شدن و نه گفتن به سبک مدیریت اشرافی است.

وی ادامه داد: خانواده‌ها نیز وظیفه خطیری در این زمینه بر عهده دارند و با نخریدن کالاهای خارجی، خرید و استفاده از کالاهای ایرانی و توجه خاص به تربیت ارزشی فرزندان می‌توانند خونخواه شهید سلیمانی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آلام مردم در شهادت شهید سلیمانی با حمله به پایگاه نظامیان آمریکا تسکین نیافته و مردم خواستار انتقام سخت‌تری از آمریکا هستند.

ارجاعی افزود: ریشه یابی علل بروز منکرات ضرورت انجام امر به معروف و نهی از منکر است. 

وی ادامه داد: این فریضه در برخی مواقع با تذکر لسانی نتیجه بخش نیست بلکه باید منکرات به صورت ریشه‌ای در همه بخش‌ها اعم از فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شناسایی و هر دستگاه اجرایی منکرات اختصاصی بخش خود را احصا و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی و نخبگان باید در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر پیشگام باشند و نسبت به آن احساس مسوولیت کنند که در این صورت مشارکت آحاد مردم و بخش‌های جامعه نسبت به انجام آن افزایش می‌یابد.

ارجاعی بر آموزش مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با اولویت نخبگان بخش‌های مختلف و در مدارس برای فرهنگیان و دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: در هر مقطع تحصیلی باید ساعاتی در طول هفته به تبیین این  فریضه برای دانش‌آموزان اختصاص یابد.

فرماندار گناباد هم در این نشست گفت: مردم با حضور گسترده خود در مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت شهید سلیمانی ثابت کردند قدردان خدمتگزاران واقعی خود هستند.

حامد قربانی بر هم افزایی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بخش‌های مختلف برای اجرای وظایف شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان تاکید کرد.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها امر به معروف و نهی از منکر گناباد قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر گناباد قاسم سلیمانی امر به معروف و نهی از منکر گناباد قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۲ اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در مناطق محروم مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این دو اردو به همت جهادگران گروه‌های جهادی توان آوران بسیج دانشجویی و کانون جهادی سحاب با همکاری ستاد اردو‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در شهرک شهید آوینی و محله پنج تن برگزار شد.   مهدی کاظمی افزود: جهادگران این گروه که به صورت تخصصی خدمات توانبخشی و پیراپزشکی را در حاشیه شهر مشهد برگزار می‌کنند، در این اردو با ۴۱ جهادگر (۱۵ دانشجو خانم و ۲۶ دانشجو آقا)، ۴۱۱ خدمت در زمینه‌های خدمات بینایی سنجی، کاردرمانی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی، مددکاری اجتماعی، خدمات مشاوره‌ای و برنامه‌های فرهنگی در محل آموزشگاه هاجر (شهرک شهید آوینی) ارائه می‌کنند.   وی ادامه داد: سطوح خدمت رسانی گروه جهادی توان آوران بسیج دانشجویی دانشگاه موارد مختلفی از آموزش بهداشت و ارائه خدمات درمانی در محل تا ارجاعات تخصصی به کلینیک دانشکده علوم پیراپزشکی و توانبخشی و کلینیک ویژه بیمارستان شهید هاشمی نژاد را شامل می‌شود.   به گفته او، افرادی هم که نیاز به عینک داشته باشند با همکاری خیریه خاتم الانبیاء (ص) و بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیاء (ص) به صورت رایگان تحت پوشش قرار می‌گیرند.   کاظمی ادامه داد: همزمان اردوی جهادی دیگری نیز در محل خیریه حضرت زهرا (س) واقع در محله پنج تن به همت جهادگران کانون جهادی سحاب و با همکاری مشترک قرارگاه شهید علیمردانی با حضور ۱۵ دانشجوی جهادگر آقا و خانم برگزار شد.   مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در این اردوی نیم روزه، خدمات غربالگری و معاینه بینایی سنجی، آموزش بهداشت و غربالگری‌های فشار و قند خون، خدمات تخصصی ارتوپدی، مامایی و مشاوره انجام و ۲۷۶ خدمت به مردم منطقه پنج تن ارائه شد.   او ضمن قدردانی از نهاد‌هایی که در برگزاری مستمر اردو‌های جهادی در سطح دانشگاه همکاری داشتند، تاکید کرد: به همت ستاد اردو‌های جهادی و همکاری گروه‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، هر دو هفته یک بار خدمات بهداشتی و درمانی به صورت رایگان در حاشیه شهر مشهد انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آیت‌ الله علم‌الهدی: خدمت‌ رسانی مدیریت شهری قابل لمس باشد
  • برپایی ۲ اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در مناطق محروم مشهد
  • ورود اتوبوس از بلوار شهید سلیمانی به سطح شهر قزوین ممنوع شد
  • رونمایی از تمثال شهید سلیمانی در شهرستان اشکذر
  • جانمایی و دیگر هیچ!
  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است