Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی کواکبیان و علیرضا محجوب از سوی فراکسیون امید مامور رایزنی درباره رد صلاحیت ۴۲ نماینده عضو این فراکسیون شدند.

علیرضا محجوب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آقای کواکبیان از طرف فراکسیون امید به عنوان رئیس کارگروه بررسی اعضای رد صلاحیت شده فراکسیون امید انتخاب شد و من هم همراه ایشان مامور شدم که موضوع رد صلاحیت اعضای فراکسیون را پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما قرار است مذاکراتی داشته باشیم و کمک کنیم تا موضوعات را بین شورای نگهبان و نمایندگان رد صلاحیت شده عضو فراکسیون منتقل کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه صلاحیت ۴۲ عضو فراکسیون امید در انتخابات مجلس آینده رد شده است، ابراز امیدواری کرد: در پروسه رسیدگی به اعتراضات تعداد رد صلاحیت شدگان کاهش یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر ندارد
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش شن ها مامور خدا بودند
  • آموزش‌های ورزشی و پیامدهای قانونی ناشی از تعلل
  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه