Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:24:24 GMT

«پارک شهر» به مخاطبان تخفیف می‌ دهد/ ۷ اجرا تا پایان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۸۰۷۴

«پارک شهر» به مخاطبان تخفیف می‌ دهد/ ۷ اجرا تا پایان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «پارک شهر» که این شب ها با طراحی و کارگردانی بهزاد خاکی نژاد در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، برای خرید اینترنتی و خرید گروهی تخفیف های ویژه ای برای مخاطبان در نظر گرفته است تا در مدت محدود اجرا، مخاطبان متفاوتی را میزبانی کند.

قیمت پایه بلیت این نمایش ۴۰ هزار تومان است، که مخاطبان می توانند با تهیه بلیت از گیشه سالن و سایت تیوال ۳۰ هزار تومان و بابت تهیه بلیت گروهی ۲۵ هزار تومان پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دانشجویان در تمام روزهای هفته می توانند با ارائه کارت دانشجویی معتبر به گیشه تماشاخانه نسبت به خرید بلیت تخفیف دار اقدام کنند. «پارک شهر» نمایشی است که بهزاد خاکی نژاد به صورت کارگاهی با دانشجویان و دانش آموختگان تئاتری بر اساس ایده اجرایی کار کرده است. این نمایش سال گذشته با گروه دانشجویان متفاوت و طراحی داستانی دیگری در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد.

علاقه مندان افزون بر تهیه بلیت از گیشه تماشاخانه می توانند با مراجعه به سایت تیوال از بلیت با تخفیف ویژه استفاده کرده و یا برای تخفیف گروهی بلیت نیم بها به گیشه مراجعه کنند.

«پارک شهر» فقط تا ۱۱ بهمن ۹۸ روی صحنه سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر است.

بازیگران این نمایش عبارتند از بابک نوری، ادمون اوراحی، پرستو ایزدی‌پناه، سیما احمدی، مهتاب فرج‌نژاد، سمی مسلمی، نسیم علیپور، نیلوفر مهاریان، مرضیه دهقان‌پور، آزیتا ابریشمی‌موحد، زینب ابراهیمی، آیدا تفرشی، غزل حکیمی‌پور، سحر صالحی، تینا سماوات، مهسا اثنی‌عشری، روژینا میرسید، سوگل مقصودی، عسل زارع‌بیدمشکی، سحر سلحشور، زهرا میرزایی، آویشن نجفی.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به طراح صحنه و لباس: بهزاد خاکی‌نژاد، دستیار کارگردان: هادی علیقلی‌زاده، موسیقی: محمدرضا اقدایی، امیرحسین رمضانی، رعنا عطار، روابط عمومی: لعیا احمدی، منشی صحنه: حدیثه صالحی، مدیر صحنه: سهیل مارالانی، عکس: سودابه وطن‌پرست، تولید فیلم و صدا: رویا معظمی اشاره کرد.

در خلاصه این نمایش آمده است: این نمایش یک تجربه کارگاهی تئاتر دانشگاهی است که بدون نمایشنامه و با تجربه شخصی بازیگران شکل گرفته و نیم نگاهی هم به فیلم کوتاه INSIDE داشته است. «پارک شهر» درباره مردی است که همه‌ زنهای زندگی خود (مادر، همسر، معشوقه، دختر و خواهر) را ترک کرده در تنهایی کارش به تیمارستان رسیده است و با تصویر ذهنی آن پنج زن زندگی می کند ...

علاقه مندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com مراجعه کنند.

کد خبر 4831581 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تماشاخانه ایرانشهر تئاتر ایران تخفیف تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی فیلم سینمایی جشنواره فیلم عمار برنامه تلویزیونی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سریال ایرانی جایزه سینمایی ابراهیم داروغه زاده شبکه چهار سیما سازمان صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارخانه هیولاها» در تماشاخانه ایران‌مال!

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ن مایش شاد و موزیکال «کارخانه هیولاها» که در تماشاخانه ایران‌مال برروی صحنه رفته در حال حاضر با استقبال کم‌نظیر کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مواجه شده است.

نویسندگی و کارگردانی «کارخانه هیولاها» را «امین گلستانه» بر عهده دارد و نمایش آن از سوی شرکت «آوای ماد» در همکاری با ایران‌مال تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

داستان این نمایش در مورد «سالیوان» هیولای اصلی انیمیشن «کارخانه هیولاها» است که به ایران آمده و برحسب اتفاق با هیولاهای افسانه‌ای ایران‌زمین روبرو می‌شود!

علاقمندان می‌توانند بلیط این نمایش را از طریق سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com/s/karkhanehhayoula دریافت کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6086167

دیگر خبرها

  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • شور ساحری در صحنه سیرک
  • «کارخانه هیولاها» در تماشاخانه ایران‌مال!
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • همکاری شهرام کرمی با اصغر همت در «گنجشک مفرغی»
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • باز هم سال سینمای کمدی؟