Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب امین زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: واحدهای صنفی تولیدی نیز از همین محل در آینده تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه عمل به منویات مقام معظم رهبری و توجه به تولیدات داخلی سر لوحه مسوولان استانی قرار دارد افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی استان با حداکثر ظرفیت در حال فعالیت هستند و این استان رتبه اول میزان صادرات در کشور را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۱۹ هزار حلقه لاستیک در استان توزیع شده و ۲۷ هزار حلقه دیگر در انبارها آماده توزیع داریم.

امین زاده گفت: همچنین برای میوه شب عید در استان مشکلی وجود ندارد و برنامه ریزی ها در این راستا انجام شده و نظارت و بازرسی ها بر بازار در دستور کار است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان شرقی منویات مقام معظم رهبری میوه شب عید واحدهای تولیدی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک

سعید ترکی گفت: تناژ بارگیری این اداره‌کل در این مدت با تلاش‌ شبانه‌روزی و فعال‌سازی ایستگاه‌های دارای پتانسیل بارگیری در محور غرب، به ٩٣ میلیون تن_کیلومتر رسید.

وی خاطر نشان کرد: بارگیری در راه آهن منطقه اراک با شاخص تن کیلومتر مبدا _مقصد نیز با رشد ۶۰ درصدی همراه است.

مدیرکل راه‌آهن منطقه اراک، با توجه به موقعیت خاص راه‌آهن منطقه اراک و قرار گرفتن در مسیر کارخانجات و واحدهای تولیدی عنوان کرد: حمل و نقل ریلی جزو ارزان‌ترین و ایمن‌ترین روش‌های حمل و نقلی بار در کشور است و راه آهن با تمهیداتی که در راستای جذب بار اندیشیده، امکان حمل بار واحدهای تولیدی استان‌های قرار گرفته در حوزه استحفاظی راه آهن منطقه اراک را دارد.

ترکی تاکید کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های راه آهن، حمایت از صنایع تولیدی است و راه‌آهن منطقه اراک نیز با تمام صاحبان و متقاضیان حمل بار در حوزه استحفاظی خود برای انتقال بار از جاده به روی ریل و ارسال آن به مقاصد مختلف آماده همکاری است.

وی یاد آور شد: صاحبان بار و واحدهای تولیدی می‌توانند با انتقال بار خود از جاده به ریل، سهم عمده‌ای در کاهش ترافیک جاده‌ای ایفا کنند و همچنین با توجه به کاهش چشمگیر مصرف سوخت نسبت به حمل و نقل جاده‌ای به کاهش آلودگی هوا کمک کنند.

محدوده راه‌آهن اراک شامل ۵۴۵ کیلومتر خطوط ریلی در پنج استان قم، مرکزی، لرستان، همدان و کرمانشاه است که ۲۱ ایستگاه را تحت پوشش دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • طرح هادی در ۲۰۰۰ روستای آذربایجان شرقی اجرا شد