Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@18:15:32 GMT

سامانه بارشی فردا در البرز فعال می شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۸۳۵۱

سامانه بارشی فردا در البرز فعال می شود

منصور رحمانیان روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی کم و بیش ناپایدار طی امروز در منطقه البرزاست که به موجب آن افزایش ابر، مه آلودگی و یخبندان در کل استان دور از انتظار نیست.

براین اساس فردا عصر با ورود سامانه بارشی به استان البرز وزش باد گاهی شدید، بعضی ساعات رگبار برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسمان امروزسه‌شنبه البرز،نیمه ابری تا ابری،مه آلود، افزایش آلاینده‌ها و ناسالم برای گروه‌های حساس، وضعیت هوای فردا چهارشنبه استان،‌ابری و مه آلود،‌وزش باد گاهی شدید عصر رگبار برف و وضعیت کیفی ناسالم برای گروه‌های حساس،‌پنجشنبه هفته جاری ،‌ابری و مه آلود،‌رگبار برف،‌کاهش ابر،‌کاهش محسوس دما و یخبندان، ‌جمعه، ‌قسمتی تا نیمه ابری،‌مه آلود،‌یخبندان و کاهش محسوس دما و شنبه هفته آینده ابری و مه آلود،‌بعضی ساعات وزش باد و بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

 دمای کمینه و بیشینه امروز منفی پنج و یک درجه بالای صفر،‌فردا منفی سه تا ۲ درجه بالای صفر،‌پنجشنبه منفی پنج تا یک درجه بالای صفرجمعه منفی چهار تا ۲ درجه بالای صفر و شنبه منفی هشت تا ۲ درجه بالای صفر خواهد بود.

سرعت وزش باد عصر امروز استان ۲۰ کیلومتر در ساعت، ‌فردا۴۰ کیلومتر در ساعت، ‌پنجشنبه ۴۸ کیلومتر در ساعت،‌ جمعه و شنبه ۲۸کیلومتر در ساعت است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان البرز بارش برف وزش باد سامانه فردا قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه امروز عصر آسمان قم نیمه ابری و ابری همراه با رگبار و رعد وبرق خواهد بود گفت: عصرامروز شاهد وزش باد شدید با سرعت ۶۵ کیلومتر برساعت واحتمالا همراه با گرد و خاک در برخی مناطق خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه حتمالا در جنوب استان شاهد بارش های بیشتری باشیم افزود: حداقل دمای امروز ۱۶ درجه سانتیگراد ثبت شده و احتمالا به ۳۰ درجه سانتیگراد برسد.

قاضی با بیان اینکه فردا صبح آسمان قم نیمه ابری تا ابری همراه با بارش‌های پراکنده خواهد بود گفت: عصر فردا نیز شاهد افزایش میزان سرعت باد و رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

وی افزود: پیش بینی میکنیم دمای هوا در قم فردا سه شنبه با کاهش ۱۰ درجه‌ای به حداکثر به ۲۰ درجه سانتیگراد برسد.

دیگر خبرها

  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به سمنان از فردا