Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@11:24:31 GMT

ارناندس در تمرینات بایرن مونیخ حضور یافت

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۸۴۱۰

ارناندس در تمرینات بایرن مونیخ حضور یافت

مدافع میانی تیم فوتبال بایرن مونیخ بعد از مدتی طولانی در تمرینات حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، لوکاس ارناندس د رماه اکتبر سال گذشته دچار مصدومیت جدی از ناحیه زانو شد. ستاره فرانسوی که تابستان سال جاری در ازای 80 میلیون یورو از اتلتیکومادرید به خدمت گرفته شد، در مسابقات پایان سال غایب بود اما بعد از پشت سر گذاشتن دوره نقاهت از امروز در تمرینات شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام روزنامه زوددویچه سایتونگ، کادر فنی بایرن می‌کوشد هر چه سریع‌تر این بازیکن را آماده حضور در مسابقات کند.

بایرن در غیبت او و نیکلاس زوله، دیگر مدافع صاحب‌نام میانی خود، مجبور شد از داوید آلابا در کنار جروم بواتنگ در قلب دفاع استفاده کند.

سایت باشگاه بایرن مونیخ با درج خبر بازگشت این بازیکن، آرزوی سلامتی و موفقیت به همراه تیم را برای این چهره کرد.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ فوتبال زانو مدافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ شب گذشته در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد مدیریت آرسنال به آنها اطلاع داده است که هواداران بایرن مونیخ برای بازی رفت که در تاریخ 9 آوریل برگزار می‌شود، وارد ورزشگاه نخواهند شد.

همچنین بایرن مونیخ در این بیانیه به هواداران خود توصیه می‌کند از خرید بلیت این دیدار خودداری کنند و این باشگاه طبق تعهدات قراردادی تنها تعداد محدودی بلیت برای میهمانان ویژه خود برای این دیدار تهیه خواهد کرد.

بایرن مونیخ به دلیل آتش بازی هواداران خود در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی مقابل لاتزیو در ماه فوریه، با عدم فروش بلیت به هواداران خود در مسابقاتی که خارج از آلمان برگزار می‌شود، مجازات شد.

بایرن مونیخ در بیانیه خود با اشاره به این حکم نوشت: به‌طور کلی، ما از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بسیار خوشحالیم، اما بازی در خارج از استادیوم بدون هواداران، ضربه بزرگی است.

مدیرعامل بایرن مونیخ نیز پیش از این با تایید اینکه باشگاهش به این مجازات اعتراض نخواهد کرد، گفته بود: متاسفانه یک گروه کوچک به همه هواداران ما و تیم آسیب رساندند.

دیگر خبرها

  • ایجنت آلفونسو دیویس: بایرن مونیخ در حق ما بی‌انصافی کرد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • حالا یا هرگز، بایرن به دیویس اولتیماتوم داد
  • اولتیماتوم جدی بایرن مونیخ به دیویس به خاطر رئال