Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@22:44:19 GMT

اجرای طرح چهل شب چهل مسجد در سطح مساجد یزد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۸۴۱۲

اجرای طرح چهل شب چهل مسجد در سطح مساجد یزد

حجت الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش با بیان اینکه ملت ایران به تاسی از ارباب خود امام حسین (ع) ملت جهاد و شهادت است، اظهار داشت: حفظ و تقویت همین روحیه است که انقلاب اسلامی ایران را در مقابل تمام سنگ اندازی‌های دشمنان در طول این سال‌ها به ثمر نشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و شهدای همرزمش بیان کرد: این ترور نشان از اوج درماندگی و استیصال دشمنان و شکست آنان در تمامی عرصه‌ها در مقابل ملت ایران داشت.

نجیمی افزود: حضور باشکوه ملت ایران در مراسم تشییع شهید سلیمانی در استان‌های مختلف نشان از پایبندی ملت ایران به آرمان‌های شهدا و انقلاب و ایستادگی در برابر دشمنان تا آخرین قطره خون خود دارد.

وی تصریح کرد: بزرگداشت مقام کسانی که مجاهدانه برای این کشور تلاش می‌کنند، وظیفه‌ای همگانی است و در همین راستا مجالس بزرگداشت بسیاری توسط اقشار مختلف مردم در استان یزد برای پاسداشت مقام شهید سلیمانی و شهدای همرزمش برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: یکی از برنامه‌های طراحی شده با محوریت مساجد در سطح محلات مختلف شهرستان یزد طرح چهل شب چهل مسجد است.

وی افزود: این طرح در قالب سلسله مراسم‌های بزرگداشت سردار شهید سلیمانی، همرزمان شهیدش و شهدای سانحه هوایی تا چهلم سردار شهید سلیمانی در سطح مساجد برگزار می‌شود.

نجیمی تصریح کرد: در این طرح یاد و خاطره شهدای سانحه هوایی اخیر نیز که بار دیگر ملت ایران را داغدار کرد، گرامی داشته می‌شود.

نجیمی تصریح کرد: طرح چهل شب چهل مسجد با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، روحانیون و مجموعه‌های فرهنگی فعال در سطح مساجد برگزار می‌شود.

کد خبر 4831673

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان شهرکرد بوشهر سردار سلیمانی ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مراسم شکرانه تحقق "وعده صادق" امشب در مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، حجت‌الاسلام‌ سید محسن محمودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: تحقق وعده صادق و انتقام غرورآفرین از رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل به‌خاطر حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق، موجی از جشن و سرور را در میان ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا و مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی ایجاد کرده است.

وی افزود: با تقدیر از اقدام به حق، قانونی و شجاعانه سپاه مقتدر با همکاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مردم عزیز و انقلابی ایران امشب هم‌زمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت حق و تقدیر از این اقدام انقلابی، برای پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین و غزه دست به دعا برخواهند داشت.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: مشارکت مردمی در برگزاری مراسم جشن و شکرگزاری در میادین و اماکن محوری و مقابل مساجد و تجدید میثاق با شهدای جبهه مقاومت چون شهیدان سلیمانی در کرمان، طهرانی مقدم در تهران، زاهدی در اصفهان، همدانی در همدان، اسکندری در خوزستان و سایر شهیدان سرافراز مقاومت و فضاسازی مناسب تبلیغی در سطح شهرها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»

حجت‌الاسلام‌ محمودی بیان کرد: تجمع امروز علما و روحانیون تهران ساعت 15 در مدرسه مروی و اجرای برنامه ویژه در خیابان ایران و مراسم ویژه در مدارس را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بازدید از معروف‌ترین مساجد جهان اسلام با دوچرخه
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تبلیغ در مدارس مهمتر از مساجد است
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • ۲۰ خانه نورانی در یک محله تاریخی | رسم ماندگار وقف زمین یا خانه در کن برای ساخت مسجد
  • بعد از شهادت شهید سلیمانی آمریکا و اسرائیل گوشه رینگ قرار گرفتند/ تابوی حمله به اسرائیل شکسته شده است
  • آغاز زندگی زوج‌های جوان مشهدی با یاد شهید سلیمانی در حرم رضوی
  • اجرای مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • آرزوی شهید سلیمانی محقق شد