Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@15:57:45 GMT

پیشرفت ۸۸ درصدی باند دوم فرودگاه کرمان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۸۴۴۱

پیشرفت ۸۸ درصدی باند دوم فرودگاه کرمان

تین نیوز

مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان توضیحاتی درباره اجرای طرح های توسعه ای و نیز باند دوم فرودگاه این استان ارایه کرد و از پیشرفت ۸۸ درصدی ساخت باند جدید فرودگاه کرمان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی قاسم زاده مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان این که احداث باند جدید فرودگاه کرمان ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: با توجه به این که در فصل سرما و بارندگی قرار داریم، روند اجرای پروژه کند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل این پروژه تا حد زیادی به شرایط آب و هوایی بستگی دارد زیرا در شرایط بارندگی نمی توانیم آسفالت را پخش کنیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به این که طول باند دوم فرودگاه ۳ هزار و ۴۰ متر و عرض آن ۶۰ متر است، تصریح کرد: با راه اندازی این باند قابلیت و ظرفیت فرودگاه به شکل قابل توجهی افزایش می یابد و  کار تعمیر و بهسازی باند فعلی نیز تسریع می شود. هواپیماهای پهن پیکر  قابلیت نشست و برخاست در این باند را دارند.

او با اشاره به این که طرح توسعه و بهسازی ترمینال داخلی فرودگاه کرمان نیز در حال انجام است، گفت: بخش توسعه ای این طرح بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بخش بهسازی هم حدودا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. با برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می شود تا پایان تیرماه سال آینده کار توسعه و بهسازی ترمینال داخلی فرودگاه کرمان انجام شده و به بهره برداری برسد.

او با بیان این که هزینه اجرای این طرح ۳۲ میلیارد تومان برآورده شده؛ افزود: تاکنون حدود نصف این میزان هزینه شده است.

قاسم زاده درباره طرح های محوطه سازی فرودگاه کرمان نیز گفت: مطالعات بحث محوطه سازی فرودگاه کرمان انجام و تایید شده است و در حال برگزاری مناقصه هستیم. علاوه بر این مطالعات بهسازی و توسعه عوامل پروازی فرودگاه های بم و سیرجان رو به پایان است و بعد از اتمام کامل مطالعات، عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

او در پاسخ به این که فرودگاه کرمان در زمینه هوانوردی عمومی چه اقدام هایی انجام داده است، نیز گفت: فرودگاه کرمان در بخش هوانوردی عمومی جزو فرودگاه های پیشرو محسوب می شود.  اکنون سه مرکز آموزش خلبانی در کرمان مشغول فعالیت است. همچنین استفاده از هواپیماهای کوچک و با ظرفیت ۲۴ نفر به منظور جا به جایی مسافر در دست پیگیری است.

او ادامه داد: در این خصوص اداره کل فرودگاه کرمان اعلام آمادگی کرده است و با کمک شرکت هایی که کار آموزش خلبانی را انجام می دهند در حال برنامه ریزی هستیم تا تعداد ناوگان مسافری هواپیماهای کوچک افزایش یابد. علی رغم وجود مشکلات ناشی از تحریم ها، بزودی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه هوانوردی عمومی در استان کرمان خواهیم بود.

او ادامه داد: فرودگاه کرمان در روز حدود ۳۵ پرواز برنامه ای دارد که پروازهای فوق العاده نیز به آن ها اضافه می شود. علاوه بر این حدود ۱۰۰سورتی پرواز آموزشی در فرودگاه کرمان انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: باند دوم فرودگاه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۳ درصدی ساخت مترو شهرستان اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛طرح متروی شهرستان اسلامشهر از ۲۶ ماه پیش تاکنون بیش از ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با ادامه روند فعلی فاز یک این خط تا اواخر سال آینده به اتمام و بهره برداری میرسد.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی
  • پایگاه نواتیم اسرائیل چه ارزش نظامی دارد؟
  • دبی به معنای واقعی غرق شد ! + ویدئو | تصاویری از باند پرواز فرودگاه در میان آب
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی اسلامشهر
  • ببینید | جولان گله سگ‌ها در باند فرودگاه
  • فیلم/ جولان‌ سگ‌های ولگرد در باند فرودگاه بغداد
  • پیشرفت ۵۳ درصدی ساخت مترو شهرستان اسلامشهر
  • ورود سگ‌های ولگرد به باند فرودگاه بغداد + فیلم
  • (ویدئو) ورود سگ‌های ولگرد به باند فرودگاه بغداد