Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شهر جدید پرند هم‌اکنون آماده تحویل ۲۳ هزار واحد مسکن مهر است و این واحدها از لحاظ ساخت‌ و‌ساز دارای مشکل خاصی نیستند. تاریخ انتشار: 14:50 - 01 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۰۳۸

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حبیب الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر این‌که مشکلات موجود در پروژه‌های مسکن مهر باید به صورت موردی، سریع و با همکاری تمامی بخش‌های مرتبط بررسی و رفع شود، اظهار کرد: تلاش داریم تا در این جلسات، مباحث و مسائل در حوزه‌های مختلف شهر و شرکت را به صورت جزئی و تفصیلی بررسی کرده و با رفع آن‌ها، وعده‌های شرکت را هرچه سریعتر محقق سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طاهرخانی با اشاره به این‌که شهر جدید پرند هم‌اکنون آماده تحویل ۲۳ هزار واحد مسکن مهر است گفت: ۱۳ هزار واحد مسکن مهر از مدت‌ها قبل در شهر جدید پرند افتتاح و آماده تحویل شده که مالکان آن‌ها برای انجام مراحل فروش اقساطی و تحویل اقدامی نمی‌کنند، این در حالی است که شرکت عمران پرند آمادگی دارد تا ۲۲ بهمن سال‌جاری تعداد ۱۰ هزار واحد دیگر را نیز به متقاضیان تحویل دهد که با لحاظ تعداد قبلی، جمعاً به ۲۳ هزار واحد می‌رسد.

این مقام مسئول بیان کرد: خوشبختانه در این حوزه نیز تلاش داریم با همکاری بانک مسکن، تدابیری را اتخاذ کنیم تا مشکل واحد‌های آماده‌ای که مالکان آن‌ها در تحویل و انجام مرحله فروش اقساطی تعلل می‌کنند، رفع شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: مسکن مهر شهر جدید پرند از لحاظ ساخت‌و‌ساز به جز چند مورد محدود که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، دارای مشکل خاصی نبوده و عملکرد آن در این بخش تاکنون خوب و قابل قبول گزارش شده است.

به گفته طاهرخانی شرکت عمران شهر جدید پرند نیز تلاش دارد تا با استقرار در سایت‌های مسکن مهر، مرکز توسعه شهر را به این نواحی انتقال داده و زمینه پیشرفت آن را فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: سامانه املاک و اسکان تا پایان امسال راه اندازی می شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسکن مهر اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: بیش از ۵۸۷ میلیون و ۴۳۲ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص فروردین ماه امسال در نیروگاه شهید سلیمی نکا تولید شده است.   نوراله ادبی فیروزجائی افزود: در این ماه بیش از ۶۱ درصد انرژی تولید شده در واحد‌های بخاری و حدود ۳۹ درصد در واحد‌های بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد.

او با اشاره به ضرورت آمادگی کامل همه واحد‌های نیروگاهی برای تولید پایدار انرژی در تابستان، افزود: از ۱۴ برنامه تعمیراتی پیشبینی شده برای ارتقای میزان آمادگی واحد‌ها جهت تولید پایدار انرژی مورد نیاز شبکه در فصل تابستان، از دهم مهر تاکنون ۱۰ برنامه تعمیراتی به سرانجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: تعمیرات نیمه اساسی واحد یک و میاندور‌ه‌ای واحد ۳ بخار و لایروبی حوضچه آبگیر واحد‌های بخاری بدون وقفه در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا قبل از شروع روز‌های اوج مصرف با انجام همه برنامه‌های تعمیراتی و پروژه لایروبی، واحد‌ها برای تولید پایدار انرژی آماده شوند.   نیروگاه ۴۵ ساله شهیدسلیمی نکا شامل ۴ واحد بخار، ۲ واحد گازی و یک واحد بخار در بلوک سیکل ترکیبی است که با انجام برنامه‌ها و پروژه‌های بازسازی، تعمیراتی و رفع چالش‌ها و محدودیت‌های تولید می‌تواند نقش بسیار موثری در پایداری شبکه برق کشور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور