Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@12:14:14 GMT

امداد رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۸۵۸۰

امداد رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

پول نیوز - امدادرسانی در مناطق سیل زده در حال انجام است و سپاه و بسیج سازندگی از تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به هم‌وطنان در مناطق سیل‌زده استفاده می‌کنند.

به گزارش پول نیوز، پس از بارندگی سیل آسا در جنوب سیستان و بلوچستان خسارت‌های زیادی به کشاورزی، دامداری و راه‌های ارتباطی روستا‌ها این منطقه وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این گزارش تصاویر روستا‌های بخش دشتیاری استان سیستان و بلوچستان را سه روز پس از سیلاب نشان می‌دهد. فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتس جمهوری اسلامی کنارک در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: ۳۰ تن ملزومات ضروری شامل بسته‌های غذایی، وسایل گرمایشی و پوشاک برای سیل‌زدگان بخش زرآباد کنارک از سوی این منطقه تهیه و تحویل روستا‌های سیل‌زده کنارک و چابهار شد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بارندگی سیل سیستان و بلوچستان خسارت سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد

سرهنگ علی اکبر جعفری  اظهار کرد: دومین کاروان چند وجهی حمایت از سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان به ارزش ۵۰ میلیارد ریال توزیع شد.

وی افزود: این کاروان شامل ارزاق عمومی، آرد، اسباب بازی، پتو، روفرشی، لوازم بهداشتی، سبد کالا، البسه ورزشی، آب معدنی، پلاستیک ضخیم پوششی، انواع کنسروجات، کفش و دمپایی بود که به مدت سه روز در هفت روستا از مناطق دشتیاری، بمباسری، نوبندیان و توابع بین آسیب دیدگان از سیل توزیع شد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بیان کرد: به زودی پس از فروکش کردن آب‌های سطحی کار ارزیابی خسارات جهت ترمیم و مرمت و بهسازی منازل و سرویس‌های بهداشتی و ترمیم و ایجاد آب بند جدید و موارد عمرانی در دستور کار و برنامه قرارگاه قدس قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان