Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، فائض فرخی گفت: استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان دارای کمترین سرانه فضای آموزشی در کشور هستند و به همین علت، بنیاد یاس برنامه احداث مراکز آموزشی را در این استان ها درنظر گرفته است.
وی افزود: بنیاد یاس تاکنون 20 مدرسه در مناطق محروم کشور احداث کرده و هم اکنون صدها دانش آموز در این مجتمع های آموزشی در مقاطع ابتدایی و راهنمایی در حال تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس  ادامه داد: برای ساخت 20 مدرسه با عنوان "کیمیای دانش " 
در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان تاکنون حدود 100 میلیارد ریال هزینه شده است.
فرخی همچنین از تکمیل و تحویل پنج مدرسه جدید توسط بنیاد یاس به آموزش و پرورش تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: علاوه بر این، دو سالن ورزشی چندمنظوره به مساحت 900 مترمربع در استان های هرمزگان و کرمان احداث و یک زمین ورزشی در استان هرمزگان تحویل داده است.
وی افزود: همچنین افتتاح یک سالن ورزشی به مساحت 850 مترمربع با هزینه 11 میلیارد ریال در شهرستان ارزوئیه و توزیع صدها بسته  آموزشی شامل کیف و نوشت افزار از دیگر فعالیت های بنیاد در سال تحصیلی جاری است.
مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس دیگر فعالیت های انجام شده این بنیاد را حضور در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان، کمک به دیگر سازمان های خیریه، تامین جهیزیه برای دختران بی سرپرست و همچنین کمک به امور درمانی مردم در مناطق محروم برشمرد.
فرخی تصریح کرد: تمام فعالیت های انجام شده با حمایت و کمک بانک گردشگری بوده است. بانک گردشگری 100 شعبه در سراسر کشور دارد و بنیاد یاس درنظر دارد 100 مدرسه در مناطق محروم بسازد که تاکنون 20 مدرسه احداث کرده و تحویل آموزش و پرورش داده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم

خواهر رئیس کره شمالی یک روز پس از اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای این کشور، اظهار کرد ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کیم یو جونگ خواهر قدرتمند رئیس کره شمالی اظهار کرد ما به ایجاد قویترین قدرت نظامی فوق العاده برای حفاظت از حاکمیت خود و صلح منطقه ای ادامه می دهیم.

براساس گزارش خبرگزاری دولتی کره شمالی، خانم کیم افزود: مجموعه‌ای از تمرین های نظامی ارتش آمریکا در منطقه در سال جاری که با مانورهایی با پرتاب آتش همراه بوده و با مشارکت گانگسترها و تبهکاران ارتش کره جنوبی، انجام شده، وضعیت امنیتی منطقه را به سمت خطرناکی پیش برده است.

وی تصرح کرد ما به ایجاد یک قدرت نظامی فراگیر و قویترین قدرت نظامی برای حفاظت از حاکمیت خود، امنیت و صلح منطقه‌ای ادامه می دهیم.

خواهر رئیس کره شمالی در حالی این اظهارات را بیان کرد که روز گذشته پیونگ یانگ نخستین رزمایش ضد حمله هسته‌ای خود را برای شبیه سازی سیستم مدیریت ماشه هسته‌ای برگزار کرد.

ارتش کره جنوبی اعلام کرد همزمان با این رزمایش، پیونگ یانگ چند فروند موشک بالستیک کوتاه برد را از سواحل شرقی خود به سمت دریا پرتاب کرد.     

این در حالی است که به نظر می رسد کره شمالی در حال آماده شدن برای پرتاب یک ماهواره جاسوسی دیگر به فضاست. این کشور پیشتر در ماه نوامبر یک فروند ماهواره شناسایی را با موفقیت در مدار زمین قرار داد.

در همین حال، ارتش های آمریکا و کره جنوبی در ماه های اخیر رزمایش هایی را در مقیاس های گسترده و شدید و تحت تعهد سران هر دو کشور برای ارتقای آمادگی نظامی خود علیه تهدیدات نظامی کره شمالی برگزار کرده اند.

همچنین ارتش کره جنوبی اعلام کرد حدود 100 هوایپمای نظامی، رزمایش های هوایی گسترده‌ای را به مدت دو هفته در ماه جاری برگزار کردند.

کره شمالی نیز گفت: تمرین های نظامی ارتش آمریکا برای آماده شدن آنها به منظور یک جنگ هسته‌ای علیه پیونگ یانگ است. واشنگتن و سئول اظهار کردند این مانورها ماهیت دفاعی دارند و به طور منظم برای حفظ آمادگی نظامی کشورها انجام می شود.

هفته گذشته نیز کره شمالی یک فروند موشک کروز استراتژیک را برای آزمایش یک کلاهک هسته‌ای بزرگ و یک موشک جدید ضد هواپیما آزمایش کرد.

براساس گزارش سازمان موشکی کره شمالی، آزمایش قدرت یک کلاهک جنگی فوق العاده بزرگ که برای موشک کروز استراتژیک «هواسال-1 آر ای-3» طراحی شده و پرتاب آزمایشی یک فروند موشک جدید ضد هواپیمای «پیولجی -1-2» انجام شد.

چند روز پیش سه منبع آگاه اعلام کردند آمریکا، کره جنوبی و ژاپن در تلاش برای راه اندازی هیئتی جدید از کارشناسان چند ملیتی خارج از سازمان ملل، به منظور ارزیابی و اجرای تحریم ها علیه کره شمالی هستند.

این تلاش پس از آن انجام می شود که روسیه از تمدید سالانه ماموریت کارشناسان سازمان ملل خودداری کرد. کارشناسانی که طی 15 سال گذشته روند اجرای تحریم هایی را ارزیابی می کردند که با هدف تعدیل برنامه های موشکی و اتمی کره شمالی وضع شده بود.

این در حالی است که مسکو و پکن خواستار کاهش تحریم ها علیه کره شمالی شدند تا بدین ترتیب روند مذاکرات دیپلماتیک با پیونگ یانگ آغاز شده و از درد و رنج انسانی در این کشور فقیر کاسته شود.

کره شمالی از سال 2006 تاکنون، به‌دلیل برنامه اتمی و موشک‌های بالستیک خود، تحت تحریم‌های متعدد سازمان ملل قرار دارد، این تحریم‌ها شامل ممنوعیت توسعه و گسترش موشک‌های بالستیک است. این تکنولوژی برای پرتاب نخستین ماهواره جاسوسی پیونگ یانگ به مدار زمین بکار گرفته شد و برای آزمایش ده‌ها موشک بالستیک طی 20 ماه گذشته استفاده شده است. آمریکا بارها هشدار داده که پیونگ یانگ آماده انجام هفتمین آزمایش اتمی خود است.

اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود