Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@00:12:14 GMT

عملیات عمرانی در آزاد راه کرج- قزوین

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۸۷۳۱

به گزارش ایلنا، سرهنگ "رضا گودرزی" با اعلام این خبر گفت: عملیات عمرانی به دلیل جمع آوری پل عابر پیاده در آزادراه کرج-قزوین،  محدوده زیر گذر ساسانی از ساعت 24 روز چهارشنبه (2 بهمن ماه) تا ساعت 4 بامداد روز پنج شنبه (3 بهمن ماه) اجرا می شود.

وی اضافه کرد: این عملیات عمرانی در محدوده پل های فردیس و استاندارد به منظور اجرای جمع آوری پل عابر پیاده با انسدادهای مقطعی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: در زمان انسداد آزاد راه، مسیر جایگزین در آزاد راه تهران -کرج  به بلوار شهید چمران و هدایت بار ترافیکی به بلوار شهید بهشتی و در باند جنوبی آزاد راه کرج-قزوین محدوده خروجی محمد شهر با هدایت بار ترافیکی به بلوار شهید فهمیده و بلوار شهید بهشتی تعیین شده است.

به گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: رانندگان عزیز ضمن حفظ خونسردی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تا پایان زمان انسداد اتوبان در محل همکاری لازم را با ماموران پلیس راه و راهداری داشته باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آزاد راه پلیس راه استان ماموران پلیس عملیات عمرانی آزاد راه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر شامگاه دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر اظهار داشت: در یک رویکرد ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالیشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

وی افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحد‌های مسکونی، سرانه‌های مختلف فضا‌های آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی طراحی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی تدوین و طراحی شده گفت: با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیت ۵۰ هزار نفر در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.

رضا بنازاده رئیس بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر نیز با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرده است گفت: این میزان تولید برق در مناطق مختلف کشور استفاده شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت ۲ واحد نیروگاه اتمی نیز در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: با تکمیل آنها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر را اقدامی ارزشمند و راهبردی دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیتی که دارد ارمغان‌آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • امام جماعت متفاوت «مسجد آبی»