Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور بیجار روز سه‌شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان که به منظور جمع‌بندی اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌ها و خسارات وارده در سیلاب اخیر برگزار شد، پیام رهبرمعظم انقلاب را موجب شتاب بخشی خدمات و اقدامات همه دستگاه‌ها و نهادها عنوان کرد و اظهار داشت: حضور مقامات کشوری نشان از توجه ویژه نظام به این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: در سیلاب اخیر علاوه بر همبستگی تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران استان، حضور مقامات کشوری  بویژه پیام رهبری امیدوار کننده و چراغ راه برای ادامه مسیر بود.

عباسعلی ارجمندی گفت: مجموعه خسارات برآورد شده سیلاب اخیر تا کنون سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است که بیشترین خسارت به ترتیب مربوط به بخش‌ راه، مسکن و کشاورزی است. 

وی افزود: همچنین هزارو ۵۴۲ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان درگیر سیلاب بودند و تاکنون جمع کل اقلام امدادی که به این استان وارد شده سه هزار و ۹۵۵ تن بوده است.

در این نشست مقرر شد با عنایت به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی‌ها طی روزهای پایانی هفته جاری و هفته آتی و نظر به اینکه در برخی نقاط جنوبی سیستان و بلوچستان شرایط زندگی به حالت عادی بازنگشته است، تمامی اعضای ستاد بحران ضمن آماده باش با به کارگیری تمام امکانات و ماشین آلات و نیروی انسانی خود تمهیدات لازم را برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی اتخاذ کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان مناطق سیل زده سیل پروندهٔ خبری سیل زمستانی در جنوب و جنوب شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مناطق سیل زده سیل سیستان و بلوچستان مناطق سیل زده سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بارندگی های اخیر ۱۸۴ میلیارد ریال به بناهای تاریخی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم