Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تعریف‌هایی در کشور ما می‌شود که این رشته، رشته خوبی است، فقط می‌شود گفت این رشته در رشته‌های مختلف علمی و دانشگاهی، رشته پُرمتقاضی است، یک موقع زمانی در رشته ریاضی می‌گفتند که رشته برق انتخاب اول داوطلبان است. الان می‌گویند نفرات برتر آزمون سراسری رشته کامپیوتر را انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 15:05 - 01 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۰۵۱

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در گروه آزمایشی علوم تجربی آزمون سراسری رشته‌های علوم پزشکی، در گروه آزمایشی علوم انسانی رشته‌های روانشناسی، حقوق، حسابداری، مدیریت و ناظر به مسائل شغلی که در حوزه نیاز معلمان وجود دارد و کمبود نیروی معلم، آموزش ابتدایی چه در مقطع کاردانی و کارشناسی در شهرستان‌ها متقاضی زیاد داریم. در گروه آزمایشی ریاضی رشته‌های کامپیوتر، صنایع، عمران و معماری متقاضی زیاد دارند و رقابتی‌تر هستند.

بیشتر ببینید: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۸

وی افزود:در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری هم همین‌طور است. البته در مقاطع مختلف انتخاب اول داوطلبان در کنکور‌های مختلف متفاوت است، انتخاب اول صد نفر کنکور مدام در حال تغییر است و متفاوت است. ناظر به نیاز بازار کار در داخل یا در بازار کار جهانی افراد انتخاب می‌کنند و می‌خواهد تخصصی پیدا کند و شغل پیدا کند.

منبع:فارس
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد

به گزارش تابناک، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ امروز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارا حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشس و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرسwww.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

 داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌ها غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های امام صادق(ع)، جامع امام حسین(ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب نمایند.

دیگر خبرها

  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • رازهای سر به مهر مانده «مغز» انسان