Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@21:37:41 GMT

دیدار پوتین-جانسون آشتی‌جویانه بود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۹۰۲۹

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین دیداری که در حاشیه نشست برلین میان ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه و بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس رخ داد را سازنده ارزیابی و آن را بازتابی از رویکرد آشتی‌جویانه طرفین تلقی کرد.

اخبار بین الملل- وی در این باره گفت: درکل، تماس آنها مختصر و در عین حال، کاملا سازنده به همراه المان‌هایی از رویکرد آشتی‌جویانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسکوف با گفتن اینکه گزارش‌های طرف انگلیسی جو حاکم بر نشست را بازتاب نداده، افزود: دست‌کم، ذات تماس مشخصاً متفاوت از ذات گزارش داونینگ استریت درباره مذاکرات پوتین-جانسون است.

پیشتر طرف انگلیسی مدعی شده بود که جانسون در دیدار با پوتین متذکر شده مادامیکه که مسکو به «اقدامات ثبات‌زدای» خود پایان نداده؛ عادی‌سازی رابطه ۲ کشور میسر نخواهد شد.

رابطه مسکو- لندن از سال گذشته که «سرگئی اسکریپال» جاسوس دوجانبه، در انگلیس مسموم شد به سردی گراییده است. در این ماجرا، لندن انگشت اتهام را به سوی روسیه نشانه رفته است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اخبار بین الملل پوتین جانسون مسکو لندن کاخ کرملین سرگئی اسکریپال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت

با اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را هم نهایی و جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی مثل مجوز‌های خاص، تعارض منافع و بزرگ نمایی تحریم از مهمترین چالش‌های پیش رو در این حوزه است که در این گزارش مورد اشاره قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود
  • رابطه با روسیه، به کره‌شمالی برای اقدامات خصمانه جرات می‌دهد