Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در نماز جمعه هفته گذشته رهبر معظم انقلاب بهترین تعبیر را نسبت به وقایع دی ماه به کار بردند و از آن به عنوان یوم الله یاد کردند، چرا که شهادت یک انسان مخلص خدا موجب بیداری بسیاری از افراد شد و آن صحنه‌های شکوهمند چند میلیونی در کشور و سایر کشورها خلق گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فقدان یک سرباز وطن، ولایت و انقلاب هرچند برای کشور دشوار است اما تحقق آرزوی دیرینه سپهبد شهید سردار سلیمانی برای دست یابی به مقام شهادت توسط دشمن دیرینه ما، موجب شد ذات کثیف دشمن آشکار و نقشه‌های آن نقش بر آب شود.

استاندار مرکزی در ادامه با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در برخی از حوزه‌های انتخابیه استان امکان رقابت سیاسی بین جناح‌هایی که در چارچوب قانون می‌باشند، نیست و نتیجه‌ای جز پایین آمدن سطح مشارکت را به دنبال ندارد. البته در تعدادی از حوزه‌ها وضع خوب است و مردم می‌توانند با هر سلیقه‌ای در انتخابات شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: در ۸ استان کشور امکان رقابت سیاسی بین جناح‌ها اصلاً وجود ندارد اما به نسبت در استان مرکزی وضع بهتر است.

استاندار مرکزی عنوان کرد: امکان رقابت سیاسی جناح‌ها باید در سایر حوزه‌های انتخابیه استان به وجود آید و از همکاران در هیأت نظارت بر انتخابات استان و اعضای شورای نگهبان انتظار می‌رود، به این مهم توجه کنند.

آقازاده گفت: از بین افراد رد صلاحیت شده می‌توان افرادی را انتخاب و گزینش کرد که در چارچوب انتخابات و قوانین نظام جمهوری اسلامی که شورای نگهبان به آن اهمیت می‌دهد، حرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: فرمانداران باید نیازهای مورد نظر در حوزه‌های انتخابیه را برطرف سازند و تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند هر امکانی که ستاد انتخابات نیاز دارد را فراهم سازند و البته نیروهای نظامی و انتظامی نیز پای کار هستند.

استاندار مرکزی بیان کرد: بیش از هزار صندوق اخذ رأی در این دوره از انتخابات مجلس در استان مرکزی آرا را جمع آوری می‌کنند که نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

آقازاده با اشاره به فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است که مسئولان در روستاها و شهرها حضور پیدا کنند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گیرند. در دهه فجر امسال علاوه بر دیدارهای مردمی افتتاح پروژه‌هایی در حوزه اشتغال، صنعت و… را شاهد خواهیم بود.

وی در ارتباط با دستگیری یکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان طی دو هفته اخیر نکاتی را یاد آور شد و گفت: در طی دو هفته گذشته بازداشت یکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را شاهد بودیم. یک یا دو کانال جعلی ضد انقلاب در این قضیه مانور دادند که قصد آن‌ها زیر سوال بردن عملکرد مسئولین، نظام و ایجاد نا امیدی در بین مردم بود. منشأ این کانال‌ها خارجی است و ضد انقلاب تراز آمریکا و اسرائیل هستند.

آقازاده گفت: در شبی که موشک‌های سپاه پایگاه عین الاسد را مورد هدف قرار دادند، با همکاری شورای تأمین استان جلسه‌ای به منظور مقابله با حملات احتمالی دشمن برگزار شد که در ساعت ۶ صبح نیز از حادثه اسف بار سقوط هواپیمای اوکراینی مطلع شدیم. در آن جلسه تصمیم گرفته شد، با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، رئیس بازداشت شده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در جلسات ستاد تنظیم بازار حضور پیدا کند، رئیس کل دادگستری استان نیز با این مساله موافقت کرد اما پس از آن دادستانی تماس گرفت و اعلام کرد با توجه به وضعیت این فرد آزادی او را به صلاح نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: این تمام واقعیت است در پاسخ به نمایندگانی که در مجلس به رئیس جمهور تذکر کتبی دادند که عده‌ای در استان مرکزی می‌خواهند این تخلف را کتمان کنند، آخر چه کتمانی؟ تذکر به رئیس جمهور باید درست باشد نه تذکر واهی و بدون پشتوانه.

استاندار مرکزی افزود: هنگام دستگیری یک فرد مسئول، مافوق آن فرد باید اطلاع داشته باشد. ما مطلع نبودیم و وزارت صمت هم مطلع نبود و بازداشت این فرد در زمان انتخابات مناسب نبود، همان طور که بازداشت سرپرست فرمانداری فراهان در هفته دولت مناسب نبود.

آقازاده تاکید کرد: اجازه هرگونه بهره برداری سیاسی از این مباحث در ایام انتخابات را نمی‌دهیم. هر کسی که تریبون دارد حرف خود را بزند، من هم تریبون دارم و حرف خود را می زنم تا ببینیم مردم چه قضاوتی خواهند داشت.

وی گفت: موضوع آلودگی هوای اراک محل بازی سیاسی شده تا احساسات مردم را تحت تأثیر قرار دهند. باید توجه داشت الان زمان ارزیابی عملکرد دولت نیست بلکه زمان ارزیابی عملکرد مجلس است. هر کسی خوب حرف بزند و تریبون در مجلس داشته باشد و دولت را زیر سوال بگیرد از مسئولیت فرار می‌کند. اگر جرأت، جسارت و جوانمردی دارند، مشکلات مردم را حل کنند.

استاندار مرکزی بیان کرد: اینکه چماق بردارند و بر سر دولت بزنند مورد رضایت رهبری نیست. با این همه دشمن که در بیرون مرزها وجود دارد و روی ایران متمرکز هستند، عده‌ای با حرف‌های بی نتیجه شخصی برای رسیدن به منافع خود، دشمن تراشی می‌کنند و با ساخت کانال‌های جعلی پول می‌دهند تا برخی افراد را تخریب کنند.

آقازاده اظهار کرد: از تریبون مجلس به رئیس جمهور تذکر دادن واقعاً خجالت آور است، با اینکه دو روز پیش بنده خود در مجلس حضور داشتم، هیچ فردی از من پرسشی نکرد، تنها چند نماینده درخواست داشتند وضعیت سازمان صمت استان مشخص شود که گفتم وزارت صمت روی این قضیه حساس است و تا وضعیت فرد بازداشت شده مشخص نشود، فردی را برای این حوزه منصوب نمی‌کند. در حال حاضر نیز کارهای این سازمان مانده است البته در حال تلاش برای حل این مساله هستیم.

وی گفت: هر یک از کاندیداهای استان بخواهد سیاه نمایی کند و عملکرد مسئولین و دستگاه‌ها را زیر سوال ببرد، اجازه چنین کاری به آن‌ها داده نمی‌شود و در حد خود برخورد می‌کنیم. تمامی دستگاه‌ها مورد حمایت بنده هستند تا مادامی که خلاف آن ثابت شود.

استاندار مرکزی افزود: راه اندازی این جنجال‌ها به مصلحت کشور و مردم نیست. خوشبختانه مردم هوشمند هستند و خودشان قضاوت می‌کنند.

آقازاده خاطر نشان کرد: صادرات غیر نفتی استان مرکزی تا پایان دی ماه سال جاری ۸۳۸ میلیون دلار بوده است که نسبت به مدت مشابه از رشد دو درصدی برخوردار بوده است. از نظر وزنی ۲۳ درصد افزایش داشته و تراز تجاری ما نیز دو برابر می‌باشد.

کد خبر 4831682

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار مرکزی جلسه شورای اداری بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان شهرکرد بوشهر سردار سلیمانی ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معین الدین سعیدی نماینده چابهار در خصوص تفاوت فضای برخورد با نوع پوشش، قبل و بعد از انتخابات، گفت: با گذشت یک ماه و نیم از انتخابات فکر می‌کردیم همه فارغ از پوشش حضور پیدا کنند، اما الآن چه اتفاقی افتاده است که همان افراد بد شده اند؟! البته قطعا می‌دانم دشمن حساب شده در حال برنامه‌ریزی است که به هر حال فلسفه حجاب را زیر سوال ببرد، در حالیکه فلسفه بسیار مترقی دینی است. لذا با کسانی که به طور حساب شده در زمین دشمن بازی می‌کنند باید برخورد شود، اما روش برخورد با دختران سرزمینم به شدت با شعارهای زمان انتخابات تناقض دارد.

وی در گفتگو با جماران، با بیان این که مگر رئیس جمهور نمی‌گفت من گشت ارشاد مدیران را راه‌اندازی می‌کنم؟! مدعی شد: همین چند شب گذشته یکی از مسئولان عالی سابق کشور مراسم دختر خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد که در آنجا باید گشت ارشاد مدیران ورود پیدا می‌کرد. با این روش‌ها ما نمی‌توانیم مطلوب را حاصل کنیم. سیره امامین انقلاب و حاج قاسم سلیمانی نیز این چنین نبوده است و امروز هم دفتر مقام معظم رهبری نیز به این نوع رفتارها تذکر جدی دادند.

سعیدی با اشاره به اینکه حجاب یک واجب شرعی است، گفت: من معتقد هستم حجاب یک واجب شرعی و سیاسی است اما در کنار آن تقویت سفره‌های مردم یک واجب شرعی، سیاسی و تقویت ارزش پول ملی هم یک ضرورت شرعی است و اینکه اصلاح نظام بانکداری باید اتفاق بیافتد و این‌ها اولویت‌های مهم‌تر مردم هستند.

نماینده چابهار در پایان گفت: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند و عامدانه فضای عمومی را در جامعه از بین می‌برند و دوقطبی‌هایی را ایجاد می‌کنند که در شان مردم ایران نیست.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898174

دیگر خبرها

  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود