Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان از اجرای طرح قرائت کنتورهای آب با استفاده از تلفن همراه خبر داد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاهواز ، محسن درفشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 185 نفر از ماموران قرائت کنتور اداراتآبو فاضلاب شهرهای استان با استفاده از موبایل‌های جدید و نرم افزار طراحی شده اقدام به قرائت کنتورهای آب شهروندان و ارسال اطلاعات به امور و ادارات خود برای محاسبه قبوض آب بها می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: موبایل‌های جدید که جانشین دستگاه‌های قدیمیpdlشده است، علاوه بر سبک و کم وزن بودن، کم هزینه‌تر نیز بوده و نگهداری و تعمیرات آن ساده تر است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان  عنوان کرد: با نرم افزار نصب شده بر رویتلفن‌های همراه،امکان انجام انواع پیمایش‌ها و جمع‌آوری و تصحیح اطلاعات مشترکین به راحتی قابل انجام است.

درفشانگفت: علاوه بر این با بهره‌گیری از سامانه موقعیت یاب جهانی(جی پی اس) نیز می توان مسیر ماموران قرائت کنتور و موقعیت صحیح مشترکین آب و فاضلابرا رصد و در صورت امکان تصحیح نمود.

تعویض 4500 کنتور آب در چهارمحال و بختیاری نیازمند تأمین اعتبار استمعاون آبفای کشور: بخشی از پروژه آب شیرین‌کن شهرستان جم وارد مدار می‌شودمدیرعامل آبفا اهواز: شبکه فاضلاب اهواز برای دفع آب‌های سطحی طراحی نشده است

وی تاکید کرد : افزایش سرعت قرائت کنتور ، کاهش هزینه‌های فرایند قرائت کنتور، قابل کنترل بودن مراحل کار مامورین قرائت از طریق موقعیت یاب موبایل(GPS) و ثبت زمان حضور مامور، تصویر برداری از کنتور و ثبت تخلفات توسط موبایل در سامانه، امکان قرائت هوشمند کنتور با نصب بارکد برخی از مزایای اجرای این طرح است.

انتهای پیام/331/ز

R41468/P1549/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول در روستای مسلمیه اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رحیم فلاح زاده گفت: در ادامه اجرای طرح توسعه و ارتقای ارتباطات سیار در روستا‌ها به منظور بهره‌مندی روستائیان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، با توسعه زیرساخت‌ها و فراهم کردن بستر ارتقای شبکه ارتباطی همراه، تکنولوژی ۴ G بر روی دکل روستایی مسلمیه شهرستان اهواز نصب و راه‌اندازی شد.

وی افزود: پس از به روزرسانی و وارد مدار شدن این سایت در شبکه ارتباطی همراه اول، ساکنین روستای مسلمیه، جاده مواصلاتی و مناطق اطراف و نزدیک، از نعمت اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار شدند و مشترکین نیز خدمات دولت الکترونیک و تبادل اطلاعات دیتایی صوت و تصویر را با سرعت بالاتر تجربه می‌کنند.

فلاح زاده ادامه داد: از اهداف اجرای این طرح می‌توان به کاهش شکاف و تسریع در روند دیجیتالی شدن و اتصال روستا‌ها به اینترنت پر سرعت و در سطح بالاتر و بهره‌مندی روستاییان از شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اضافه کرد: اعتبار این طرح از محل اعتبارات پروژه uso وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده که برای افزایش پوشش شبکه همراه و پایداری ارتباطات مخابراتی توسط کارشناسان حوزه معاونت ارتباطات سیار مخابرات منطقه خوزستان عملیاتی و اجرا شد.

دیگر خبرها

  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • بومی‌سازی کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب در داخل کشور
  • مدیریت هوشمند مصرف آب و گاز با کنتورخوان از راه دور ایران‌ساخت
  • جلسه بررسی تخصصی هوشمند سازی کنتور‌های آب مشترکین آذربایجان غربی
  • نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول در روستای مسلمیه اهواز
  • مدیریت ۱۰ هزار مگاوات از بار شبکه برق با کنتورهای هوشمند
  • امکان ایجاد آلودگی بیولوژیکی در اثر استفاده از گوشی تلفن همراه در سرویس بهداشتی
  • بیش از 18 هزار کنتور آب در استان بوشهر تعویض شد