Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مسابقات ــ مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران از راهیابی هفت نفر از استان تهران به مرحله کشوری مسابقات قرآن قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ مسابقات قرآن قوه قضائیه هر سال در چهار مرحله شهرستانی، استانی، مقدماتی کشوری و کشوری برگزار و هم‌اکنون مرحله پایانی با حضور ۱۸۳ نفر از راه‌یافتگان در رشته‌های مختلف برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در مراحل اولیه در قسمت‌های مختلف مسابقات قوه قضائیه شرکت کردند که از این تعداد حدود ۱۱ هزار نفر، بزرگسالان شامل کارکنان قضائی، اداری و خانواده‌های ایشان و حدود هزار نفر نیز فرزندان زیر ۱۶ سال هستند.

مهدی داودی‌نسب، مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران با بیان اینکه امسال تعداد هفت نفر از استان تهران به مرحله کشوری مسابقات قرآن قوه قضائیه راه پیدا کرده‌اند، گفت: مهدی رمضانی در رشته حفظ کل، محمدهادی اسلامی در رشته حفظ 20 جزء، حامد اشرفی در رشته ترتیل، میترا فروتن در رشته حفظ موضوعی، عاطفه بکشلو در رشته حفظ موضوعی، زهرا جعفری در رشته مفاهیم و فاطمه شفیعیان در رشته ترتیل به مرحله کشوری مسابقات قرآن قوه قضائیه راه یافته‌اند.

مسابقات امسال در دو بخش شفاهی و کتبی است و بخش شفاهی شامل رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل قرآن و اذان و در بخش کتبی نیز شامل رشته‌های درک مفاهیم و حفظ موضوعی و بخش کتبی نیز حفظ ۱، ۲، ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل بود.

رشته‌های شفاهی در سه مرحله استانی، مقدماتی کشوری و نهایی و رشته‌های کتبی نیز در چهار مرحله شهرستانی، استانی، مقدماتی کشوری و نهایی برگزار ‌شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مرحله کشوری مسابقات قرآن قوه قضائیه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر در حال برگزاری است که در سومین روز از این مسابقات در اهداف پروازی و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله شوت آف شد.

در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

تیم ملی ایران با ۷ تیرانداز در این مسابقات حضور دارد. مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور، بابک یگانه، محمد بیرانوند، محمدحسین پرورش‌نیا در تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت نفرات اعزامی به قطر هستند.

کد خبر 6086605

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد