Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@07:30:13 GMT

میهمان از کار افتاده کنخ در سایه بى‌توجهى ایرانسل!

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۹۱۴۰

میهمان از کار افتاده کنخ در سایه بى‌توجهى ایرانسل!

روستای کنخ شهرستان بندرلنگه زیر دکل ایرانسل اما بدون آنتن و اینترنت، مردم منطقه را به اعتراض واداشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، روستای کنخ بزرگترین روستای بخش مهران شهرستان بندرلنگه در مجاورت اتوبان بندرعباس ــ بندرلنگه واقع شده که با وجود بیشترین مشترک ایرانسل محروم از خدمات مناسب این اپراتور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که دکل ایرانسل در فاصله ۴ کیلومتری روستا واقع شده اما آنتن‌دهی مناسب برای برقراری تماس و اینترنت وجود ندارد.

این دکل ایرانسل که سال‌های طولانی است که میهمان کنخ است؛ در سال‌های ابتدایی کیفیت خوبی داشت، به‌گونه‌ای که روستاهای همجوار (گنایی، سایه خوش، گاومیری، چاه‌دراز  و......) را نیز تحت پوشش قرار می‌داد اما به مرور، این کیفیت پایین آمد و نارضایتی بوجود آورده تا اینکه در چند ماه اخیر می‌توان گفت کارآیی چندانی نداشته است. 

رئیس شورای اسلامی کنخ در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: بارها موضوع عدم آنتن‌دهی ایرانسل پیگیری شده اما همچنان این مشکل ادامه دارد
و مشترکین با اینکه دلبستگی که به شماره خود دارند اما به ناچار در پی جایگزینی با اپراتور دیگری هستند.

وی افزود: از مسؤولان این اپراتور همراه به‌ویژه واحد ارتباطات شرکت ایرانسل استان هرمزگان انتظار می‌رود که با احترام به مشترکین بالای خود در این منطقه، موضوع را با جدیت پیگیری نمایند و مشکل را برطرف سازد.

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت روستا ایرانسل اعتراض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم، پرسپولیس در آبادان میهمان صنعت نفت است.

با توجه به اینکه صنعت نفت خطر سقوط را متوجه خود می‌بیند، هواداران پرشور آبادانی استقبال خوبی از این بازی حساس به عمل آورده‌اند‌‌.

اما از سوی دیگر در فاصله کمتر از یک ساعت مانده تا شروع این مسابقه، جایگاه هواداران پرسپولیس در این بازی خالی مانده است. باید دید تا شروع بازی تک جایگاه میهمان سرخپوش در این بازی پر می‌شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • مهمترین اقدامات ایرانسل در پژوه ملی فیبر نوری در سال ۱۴۰۲
  • مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر
  • کشف ۱۱ کیلوگرم شیشه در بندرلنگه
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و قائمشهر
  • برق ۳۰ روستا در هرمزگان قطع است/ انسداد محور بندرلنگه به خمیر
  • دستور وزیر ارتباطات برای راه‌اندازی فیبر نوری در یک ماه
  • اکران «مست عشق» حسن فتحی به تعویق افتاد