Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@04:05:18 GMT

بارش برف همدان را فرامی‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۹۲۲۱

بارش برف همدان را فرامی‌گیرد

محمد حسن باقری شکیب روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، تمام ابری، همراه با بارش باران، ریزش برف، مه و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: فعالیت این سامانه از شامگاه سه‌شنبه آغاز می‌شود و بعدازظهر چهارشنبه با ریزش برف به اوج خود می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری‌شکیب با بیان اینکه این سامانه موجی از هوای سرد را وارد استان می کند، عنوان کرد: در پی فعالیت این سامانه دمای هوای بیشتر نقاط استان کاهش یافته و دمای کمینه برخی از نقاط به ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی ادامه داد: این سامانه از شمال غرب و از ناحیه اروپای شرقی وارد همدان شده است و دمای پایین این سامانه احتمال ریزش برف را قوی‌تر می‌کند.

باقری‌شکیب با اشاره به اینکه این سامانه روز پنجشنبه به تدریج از آسمان استان خارج می‌شود، ادامه داد: از روز جمعه سامانه جدید بارشی همدان را فرا می‌گیرد.

وی گفت: به دنبال فعالیت این سامانه بارشی افت شدید دمای هوا، یخ زدگی سطح معابر، کولاک در گردنه‌ها و لغزندگی جاده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و گل‌تپه با هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

باقری‌شکیب اظهار داشت: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و دمای کمینه این شهر چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اروپای شرقی استان همدان بارش باران زمستان ماهواره قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجربه هوای خنک در بلداجی

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: لردگان با ۲۰ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک ترین مرکز استان در کشور است

وی افزود: دمای فعلی شهرکرد ۲ درجه سانتی گراد بالای صفر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • امواج ناپایدار بارشی آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری
  • بارش‌ها در خراسان رضوی تا صبح دوشنبه ادامه خواهد داشت
  • بارش باران آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • بارش شدید باران در ۶ استان / دمای صفر درجه‌ای در همدان
  • تداوم ناپایداری جوی در اصفهان
  • قم گرمتر می‌شود
  • تجربه هوای خنک در بلداجی
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • بارش شدید باران در ۶ استان/ دمای صفر درجه‌ای در همدان