Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امسال در شرایط سختی در کشور قرار داریم ولی خودمان را متعهد می‌دانیم که از قهرمانان ما، مخصوصا ورزشکارانی که برای المپیک تلاش می‌کنند، حمایت کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فرزاد فتاحی  اظهار کرد: خوشبختانه در دوومیدانی استان در رده‌های سنی مختلف و دو بخش آقایان و بانوان رتبه‌های خوبی را کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا به شاهین مهردلان بابت تلاش‌هایی که داشته و رکورد اخیرش تبریک می‌گویم. نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود و هیچ قهرمانی بدون زحمت به جایی نرسیده است. شاهین مهردلان ثابت کرده که اگر بخواهد می‌تواند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: دوومیدانی رشته‌ای بسیار دشوار است چرا که در سطوح بالا هم ورزشکاران مانند رشته‌هایی نظیر کشتی و فوتبال دیده نمی‌شوند.

فتاحی ادامه داد: امسال کشور در شرایط سختی قرار دارد، ولی خودمان را متعهد می‌دانیم که از قهرمانان ما، مخصوصا ورزشکارانی که برای المپیک تلاش می‌کنند، حمایت کنیم.

وی عنوان کرد: ما امکانات خوبی را در اختیار هیات استان قرار دادیم، که شاید در کم‌تر استانی دیده شود. ما سالن سرپوشیده باغبانباشی را در اختیار هیات قرار دادیم که به خوبی از آن استفاده می‌شود و هیات می‌تواند برای استعدادیابی و تمرینات از آن بهره ببرد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: ما جز استان‌هایی هستیم که سالن سرپوشده داریم و سالن دوومیدانی مجموعه کوثر نیز در حال تکمیل است. در ثامن نیز تارتان انجام نشده ولی می‌شود بعضی از تمرینات دوومیدانی را در آن انجام داد.

فتاحی اضافه کرد: همه این‌ها نشان می‌دهد که دوومیدانی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای حمایت از قهرمان‌هایمان تلاش ویژه‌ای داشتیم.

وی بیان کرد: با رایزنی‌هایی که داشتیم، استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد، هر کدام 100 میلیون تومان پاداش برای ورزشکارانی که سهیمه المپیک کسب کنند، در نظر گرفتند و جایزه 200 میلیون تومانی در انتظار ورزشکاران استان است. این اتفاق بی‌سابقه بوده که برای مربیان تیم ملی نیز صادق می‌کند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: ما تمام تلاشمان این ضمن حمایت از قهرمانان ورزشی، هیات را هم مورد توجه قرار دهیم چرا که این بخش منجر به حضور# قهرمانان بیشتر و افتخار آفرینی برای استان می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک خراسان رضوی فوتبال مشهد ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سن اهدای خون در خراسان شمالی

  دکتر نوری در این رابطه ، با اعلام اینکه این استان در اهدای خون جهش ۶۰ درصدی  در کشور داشته است، گفت: این امر فقط با مشارکت مردم محقق شده است. وی با اشاره به زیرساخت‌های موجود در استان برای اهدای خون بیان کرد: در حوزه تجهیزات و امکانات اقداماتی انجام شده اما هنوز نیاز به حمایت‌های بیشتری داریم. نوری گفت: انتقال خون خراسان شمالی این توفیق را داشته تا در قالب شبکه ملی خون رسان، ۱۰ درصد میزان شبکه خون رسانی را به خود اختصاص دهد که این نشان دهنده فعالیت مستمر مرکز خونگیری در این استان است. وی با بیان اینکه در هفته سلامت امسال مرکز دوم خونگیری مرکز استان افتتاح خواهد شد، افزود: این امر برای دسترسی مناسب‌تر اهداکنندگان و کاهش ترافیک انجام شده است. این مقام مسئول ادامه داد: امسال علاوه بر مباحث کمی موضوع کیفیت اهدای خون نیز مورد توجه قرار گرفته است که یکی از جامعه هدف بانوان هستند که تاثیر زیادی در افزایش مشارکت مردم دارد. وی تصریح کرد: جوانان گروه دوم هدف ما است، در واقع کشور و به تبع آن، خراسان شمالی رو به سالمندی پیش می‌رود و این امر سبب می‌شود تا سن اهدای خون افزایش یابد از این رو به دنبال آن هستیم تا جوانان را در اهدای خون مشارکت بیشتری دهیم. مدیر کل انتقال خون خراسان شمالی گفت: میانگین خونگیری در کشور ۳۶ تا ۴۰ سال است که خراسان شمالی جزء استان‌های متوسط در سن خونگیری در کشور است. وی تاکید کرد: برای اینکه جوانان را در موضوع خونگیری مشارکت بیشتری دهیم به دنبال آن هستیم تا پویش جان‌بخش جوانان را در نیمه دوم سال اجرا کنیم. نوری گفت: در حال حاضر بانوان در این استان مشارکت هشت درصدی را در اهدای خون دارند که از این لحاظ خراسان شمالی در جایگاه دوم کشوری قرار دارد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • جشنواره «نقالان سوره» بر روی مهم‌ترین مخاطب هنر دست گذاشته است
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • افزایش سن اهدای خون در خراسان شمالی